عرضه آپدیت ده سالگی بازی Killer Instinct با اضافه شدن پشتیبانی از ایکس باکس سری ایکس/اس

اشتراک گذاری

قرار است پس از ده سال، به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Killer Instinct منتشر شود که پشتیبانی از کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | سری اس را به بازی اضافه می‌کند.

در یک معرفی یکباره در EVO 2023 اعلام شد استودیو آیرون گلکسی با استودیوهای گیمینگ ایکس باکس همکاری خواهد کرد تا به‌روزرسانی دهمین سالگرد بازی Killer Instinct را منتشر کند. این بازی فایتینگ کلاسیک در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و آپدیت جدید آن شامل مچ‌میکینگ بهبودیافته، تغییرات مربوط‌به بالانس و پشتیبانی 4K از ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس خواهد بود.

جیمز گادارد، کارگردان طراحی این بازی در ایکس باکس گفت: «شما این [آپدیت] را عملی کردید. برای همین انجامش دادیم و برای همین یک آپدیت تعادل و یک ارتقای بسیار بسیار بزرگ به تمامی سرویس‌های PlayFab خود برای بهتر کردن مچ‌میکینگ، آسان‌تر کردن مسابقات و KI بیشتر برای ده سال آینده عرضه خواهیم کرد».

پشتیبانی 4K مقداری جالب است. زیرا این بازی روی ایکس باکس وان ایکس قبلا با این رزولوشن عرضه شده بود و با قابلیت بکوارد روی ایکس باکس سری ایکس هم به‌همین شکل اجرا می‌شود. البته دارندگان ایکس باکس سری اس باید نسخه ایکس باکس وان اس را اجرا کنند. پس طبیعتا با عرضه یک نسخه نیتیو، بهبودهایی صورت خواهد گرفت.

با عرضه این آپدیت برای بازی مدنظر، عرضه Street Fighter 6 در چند ماه گذشته، انتشار Mortal Kombat 1 در ماه‌های آتی و عرضه احتمالی Tekken 8 در امسال، می‌توان گفت طرفداران ژانر فایتینگ دوران خوبی را سپری می‌کنند.

بازی Killer Instinct هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی قابل تجربه است و روی سرویس ایکس باکس گیم پس هم قرار دارد.

بیشتر بخوانید  استخدام توسعه‌دهندگان جدید برای بازی Gears 6

اخبار مرتبط