بهترین تخفیف‌ها + بازی‌های رایگان [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱]

بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱] - ویجیاتو

اشتراک گذاری

همه بازی های رایگان را دوست دارند. منظورمان از بازی های رایگان، فقط بازی‌های Free to Play نیست و بازی‌هایی است که به مدت محدود رایگان می‌شوند. در این مطلب، هر هفته بهترین بازی های رایگان هر سه پلتفرم پی‌سی، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس را به علاوه تخفیف‌های آن با هم مرور خواهیم کرد. پس یادتان نرود که این صفحه گیم طور را هر هفته برای تخفیف‌های بهتر و تخفیف‌های مختلف چک کنید.

شبکه استیم از سال ۲۰۰۳ بزرگترین استور دیجیتالی بازی‌ها نه فقط روی پی‌سی، بلکه بین تمام پلتفرم‌های کنسولی و کامپیوتری است. استیم بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر فعال دارد. تعدادی از بهترین بازی‌های رایگان یا Free to Play استیم را می‌توانید از این لینک ببینید اما در ادامه قرار است با هم مهم‌ترین تخفیف‌ها و بازی‌های Free to Keep هفته را معرفی کنیم.

Figment

بازی Figment یک عنوان اکشن ادونچر پازل است که سبک گرافیکی فوق‌العاده زیبایی دارد. سازنده بازی به مناسبت عرضه قسمت دوم آن، قسمت اول بازی را رایگان کرده است که می‌توانید آن را از این لینک دریافت و برای همیشه در حساب استیم خود نگه دارید.

بهترین تخفیف‌های استیم

در ادامه تعدادی از بهترین تخفیف‌های هفتگی استیم را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

برای ارزان‌تر بازی کردن بازی‌های پلی‌استیشن؛ می‌توانید از فرم جدید سرویس اشتراکی پلی‌استیشن پلاس استفاده کنید که شبیه به گیم‌پس ایکس‌باکس است. اگر PS4 و PS5 دارید و می‌خواهید بازی‌های این کنسول‌ها را به اکانت اضافه کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

بازی‌های رایگان

(PS4, PS5) Battlefield 2042 (تا ۱۴ فروردین)

بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱] - گیم طور

بازی Battlefield 2042 نیازی به معرفی ندارد. جدیدترین نسخه بتلفیلد با این که شروع سختی را در هنگام عرضه در سال ۲۰۲۱ داشت، اما با آپدیت‌های متعدد پیشرفت کرده و یکی از شوترهای قابل قبول حال حاضر محسوب می‌شود که حال و هوایی آینده‌نگرانه دارد. از آن جایی که با رایگان شدن بازی در پلاس، تعداد بازیکن‌های آن هم بیشتر می‌شود، حالا بهترین زمان برای تجربه بتلفیلد 2042 است.

بیشتر بخوانید  بهترین تبلت های گیمینگ 2022 + قیمت (آپدیت بهمن 1401)

Minecraft Dungeons (PS4) (تا ۱۴ فروردین)

بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱] - گیم طور

بازی Minecraft Dungeons عملا یک دیابلو ساخته‌شده با حال و هوای ماینکرفت است و از زاویه پرسپکتیو روایت می‌شود. در ماینکرفت دانجنز باید راه خودتان را از بین دشمن‌ها پیدا کنید، دنبال لوت بهتر بگردید و البته درست مثل دیابلو، بهتر است تمام این کارها را در کنار دوستانتان و کوآپ انجام دهید. حالا که بازی رایگان شده، چه فرصتی بهتر از جمع شدن با دوستان و تجربه یک ماینکرفت دیابلویی؟! لتس پلی گیم طور از بازی ماینکرفت لجندز را هم می‌توانید از اینجا تماشا کنید.

Code Vein (PS4) (تا ۱۴ فروردین)

بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱] - گیم طور

اگر طرفدار بازی‌های اکشن-نقش‌آفرینی هستید و تا حالا Code Vein رو تجربه نکردید، بازی حالا بین بازی‌های پلاس این ماه ارزش تجربه را دارد. این بازی بندای نامکو که مشخصا از سری دارک سولز الهام گرفته، تقریبا تمام المان‌های یه بازی سولزلایک رو با خود دارد، با این تفاوت که یک بازی با ظاهر انیمه‌ای است. اگر به جز دارک سولز، انیمه هم دوست دارید، احتمالا از این بازی خوشتان خواهد آمد!

بهترین تخفیف‌های PS4 و PS5

بهترین بازی‌های کالکشن پلی‌استیشن پلاس (PS Plus Collection)

توجه: پلی استیشن پلاس کالکشن تا تاریخ ۹ می ۲۰۲۳ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) در دسترس شما قرار دارد و می‌توانید بازی‌های آن را دانلود کنید. تا زمانی که اشتراک پلی استیشن پلاس داشته باشید، این عناوین در لیست بازی‌های شما باقی خواهند ماند. این کالکشن شامل ۲۰ بازی از پلی استیشن ۴ می‌شود که نصف آن‌ها فرست پارتی و نصف دیگر ترد پارتی هستند. 

  • Bloodborne
  • Days Gone
  • Detroit: Become Human
  • God of War
  • Infamous Second Son
  • Ratchet and Clank
  • The Last Guardian
  • The Last of Us Remastered
  • Until Dawn
  • Uncharted 4: A Thief’s End
  • Batman: Arkham Knight
  • Battlefield 1
  • Call of Duty: Black Ops III – Zombies Chronicles Edition
  • Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  • Fallout 4
  • Final Fantasy XV Royal Edition
  • Monster Hunter: World
  • Mortal Kombat X
  • Resident Evil 7 biohazard
بیشتر بخوانید  راهنمای خرید گوشی گیمینگ بالا رده

برای ارزان بازی کردن روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، بهترین کار استفاده از سرویس ایکس باکس گیم پس است. در این مطلب بهترین بازی های سرویس ایکس باکس گیم پس که باید تجربه کنید را لیست کرده‌ایم. اما در ادامه، می‌خواهیم بهترین بازی‌های سرویس گلد که در مدت زمان محدود هر ماه می‌توانید به حساب خود اضافه کنید را مشاهده کنید:

بازی‌های رایگان

Trüberbrook (از ۱۰ اسفند تا ۱۱ فروردین)

بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱] - گیم طور

این بازی تک نفره علمی تخیلی درباره روستایی عجیب و غریب در آلمان دهه 60 میلادی است. آرت این بازی به صورت دستی پیاده شده است.

Sudden Strike 4 – Complete Collection (از ۱۰ اسفند تا ۱۱ فروردین)

بازی Sudden Strike 4 یک استراتژی با محوریت جنگ جهانی دوم است که در نسخه کامپلیت ادیشن آن می‌توانید به تمام محتواهای دانلودی آن هم دسترسی داشته باشید. بازی هم از حالت تک‌نفره و هم حالت چندنفره پشتیبانی می‌کند.

Lamentum (از ۲۵ اسفند تا ۲۶ فروردین)

بازی Lamentum یک بازی پیکسل آرتی ترسناک بقاست که در نیو انگلند قرن ۱۹ میلادی جریان دارد.

اپیک گیمز استور معمولا هر هفته یک بازی را به صورت کامل رایگان می‌کند و در آن هفته قابل دریافت است و همیشه در اکانتتان باقی می‌ماند.

بازی‌های رایگان

Recipe for Disaster (تا ۱۸ اسفند)

بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱] - گیم طور

بازی Rise of Industry یک شبیه‌ساز تایکون است که اوایل قرن بیستم را برای شما شبیه‌سازی می‌کند. در این بازی باید یک شبکه حمل و نقل طراحی کنید و بیشتر از ۱۵۰ محصول مختلف را مدیریت کنید.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانید

اخبار مرتبط

پلی استیشن

زمان عرضه Assassin’s Creed Shadows لو رفت

جزئیات جدیدی از Assassin’s Creed Shadows نظیر تاریخ انتشار و بسته‌های الحاقی بازی به بیرون درز کرد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که