بازی Sucker For Love: Date to Die For عرضه شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

به‌تازگی بازی ویژوال ناول Sucker For Love: Date to Die For در دسترس کاربران استیم قرار گرفته و علاقه‌مندان به بازی‌های ویژوال ناول می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

بازی‌های ویژوال ناول محور همیشه مخاطبان خود را در میان سایر سبک‌های بازی‌های ویدیویی دارند و تابه‌امروز بازی‌های ویژوال ناول مختلفی را مشاهده کرده‌ایم که در دسترس کاربران قرار گرفته و بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کرده‌اند.

حال مشخص شده که بازی Sucker For Love: Date to Die For امروز برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است. ازاین‌رو علاقه‌مندان به بازی‌های ویژوال ناول، می‌توانند به سراغ این بازی رفته و آن را تجربه کنند. محصولی که از نظر داستانی دارای چهار چپتر مختلف بوده و تصمیم‌های شما در پایان‌بندی بازی تأثیرگذار است. در نتیجه پایان‌های متفاوت می‌تواند ارزش تکرار بازی را بالاتر هم ببرد.

از دیگر ویژگی‌های Sucker For Love: Date to Die For می‌توان به ساختار گرافیکی انیمه‌ای و دو‌بعدی آن و الهام از رمان‌های لاوکرفت نظیر The Dunwich Horror و The Shadow over Innsmouth اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Sucker for Love: Date to Die For را در گیم طور مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتوب

بیشتر بخوانید  خروج سومین کارگردان خلاق از پروژه Skull and Bones یوبیسافت

اخبار مرتبط

اولین تریلر بازی انحصاری ایندیانا جونز در رویداد ایکس باکس پخش شد
اخبار بازی

زمان انتشار بازی ایندیانا جونز و Avowed لو رفت

مایکروسافت احتمالا برای رونمایی از زمان عرضه چندین بازی فرست-پارتی در رویداد Xbox Games Showcase برنامه دارد. مایکروسافت فهرستی غنی از بازی‌های فرست-پارتی را برای