بازی Palworld رکوردهای فوق العاده بیشتری ثبت کرد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

در ادامه موفقیت بازی Palworld، استودیو سازنده بازی آمار جدیدی از تعداد بازیکنان و فروش این بازی را اعلام کرده است.

استودیو PocketPair پس از اعلام خبر تجربه بازی Palworld روی ایکس باکس توسط ۷ میلیون گیمر، حالا از گذر کردن تعداد بازیکنان این اثر از ۱۹ میلیون نفر خبر داده است. همچنین استودیو پاکت‌پر اعلام کرد که این بازی توانسته است روی پلتفرم استیم ۱۲ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این استودیو پیش‌تر آمار فروش بازی را بیش از ۸ میلیون نسخه اعلام کرده بود.

Palworld شامل یک جهان بزرگ و چندین جزیره می‌شود که بیش از ۱۰۰ گونه جانور با نام Pal در آن حضور دارند. بازیکن‌ها می‌توانند با جمع‌آوری پل‌ها از آن‌ها برای مبارزه یا کمک در پایگاه خود با ساختن، غذا پختن و غیره استفاده کنند. بازیکنان همزمان با گشت‌وگذار در این محیط اسرارآمیز با اعضای گروه‌های متفاوت روبه‌رو می‌شوند که می‌توانند با آن‌ها مبارزه کنند یا با دستگیر کردن این اعضا، خودشان را تسلیم کنند. همچنین دشمنان ویژه و ممتازی وجود دارند که با نام Alpha Pal شناخته می‌شوند و بازیکن‌ها می‌توانند آن‌ها را نیز جمع‌آوری کنند.

این بازی در جریان اظهارات اخیر شرکت نینتندو برای شباهت شخصیت‌های پل‌ورلد به مجموعه پوکمان بحث‌برانگیز بوده است و نینتندو اعلام کرده است که در حال بررسی این اثر است و «اقدامات لازم برای مقابله با تخلف در استفاده غیرقانونی حقوق مربوط‌به پوکمان» را انجام خواهند داد.

بازی Palworld هم‌اکنون در حالت دسترسی زودهنگام روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر و ایکس باکس گیم پس قابل تجربه است. استودیو پاکت‌پر اعلام کرده است که در آینده طی به‌روزرسانی‌های متفاوت ویژگی‌های جدیدی مانند PvP، قابلیت کراس‌پلی، باس‌های جدید Raid را به بازی اضافه می‌کند و ساخت‌وساز را بهبود می‌بخشد.

بیشتر بخوانید  تریلر زمان عرضه بازی Crime Boss: Rockay City پخش شد

اخبار مرتبط