بازی روگ‌لایت Dead by Daylight را رایگان تجربه کنید

اشتراک گذاری

شرکت Behaviour Interactive از عرضه ناگهانی بازی What the Fog، اسپین-آف روگ‌لایت Dead by Daylight خبر داد.

بازی What the Fog که اثری روگ‌لایت واقع در دنیای Dead by Daylight است، در استریم هشتمین سالگرد بازی معرفی شد. شرکت بیهیویر اینتراکتیو اعلام کرد که دو میلیون نسخه از این بازی به‌صورت رایگان در اختیار گیمرهایی قرار خواهد گرفت که حساب کاربری Behaviour بسازند. این بازی با قیمت ۴/۹۹ دلار در استیم به‌فروش می‌رسد.

در توضیحات این بازی در استیم می‌خوانیم: «بازی What the Fog به این سؤال پاسخ می‌دهد: چه اتفاقی می‌افتد اگر شما به‌همراه دوست خود توسط یک بازی رومیزی بلعیده شوید؟ شما یک بازی دو نفره کو-آپ روگ‌لایت پر از قدرت‌های جادویی، زدوخورد بی‌وقفه و تعداد زیادی هیولا خواهید داشت. درکنار یکدیگر نحوه استفاده از قدرت‌های جدید را فرا بگیرید و هنگام دویدن و پریدن در محیط و شلیک‌ به دشمنان، Bloodpoint به‌دست آورید و سپس با تعمیرکردن ژنراتورهای مختلف و بازکردن درها، راه خروج خود از دنیای دیوانه‌وار Dead by Daylight را پیدا کنید.»

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین بیهیویر اینتراکتیو در استریم اخیر خود از محتوای Dungeons and Dragons و Castlevania درکنار حالت دو دربرابر هشت بازیکن (که دو قاتل را در مقابل هشت بازمانده در نقشه‌ای بزرگ‌تر قرار می‌دهد) بازی Dead by Daylight پرده برداشت. بخش Dungeons and Dragons بازی در تاریخ ۱۴ خرداد (۳ ژوئن) منتشر خواهد شد. همچنین اطلاعات بیشتر از محتوای کسلوانیا نیز در تاریخ ۱۶ مرداد (۶ اوت) دردسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید  نسخه کامپیوتر Bloodborne در دست ساخت بود

اخبار مرتبط