بهترین موس های گیمینگ بی سیم (وایرلس) در سال 2023

اشتراک گذاری

تجهیزاتی نظیر کیبورد و بهترین موس گیمینگ به دلیل استفاده روزانه و طولانی، به سرعت دچار استهلاک می‌شوند. انتخاب و خرید موس وایرلس گیمینگ نیازمند آگاهی از ویژگی‌هایی مانند وزن، اندازه موس، جنس کابل استفاده شده، سنسور به کار رفته در آن و جنس و کیفیت ساخت آن می‌باشد. همچنین باید شکل در دست گرفتن موس خود را در نظر داشته باشید. یک موس گیمینگ بی سیم خوب می‌تواند تفاوت زیادی را در بازی شما ایجاد کند.

راهنمای خرید بهترین موس وایرلس گیمینگ

راحتی موس در دست، باعث می‌شود که دقت بیشتری در حرکات سریع داشته باشید. این تفاوت زمانی بیشتر به چشم شما می‌آید که بازی‌های سبک شوتر را با یک موس مناسب امتحان کنید. همچنین داشتن یک موس‌پد با کیفیت، تجربه گیمینگ مناسب‌تری در اختیار شما می‌گذارد. در این مقاله با گیم طور همراه باشید تا بهترین مدل‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.


بهترین موس گیمینگ وایرلس چه ویژگی‌هایی دارد؟

قبل از خرید موس وایرلس گیمینگ باید ویژگی‌های آن را بشناسید. موس گیمینگ اغلب دارای چند دکمه اضافه برای کنترل کردن حساسیت موس، تغییر پروفایل موس و اسنایپر مود است. همچنین داشتن کابل بلند جهت استفاده از موس به صورت سیمی و یا حتی امکان تغییر وزن موس می‌تواند از ویژگی‌های بهترین موس های گیمینگ بی سیم باشد.

بهترین موس وایرلس گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

ارگونومی موس های گیمینگ بلوتوثی هم یکی از ویژگی‌هایی است که باید از آن اطلاع داشته باشید. اغلب موس‌ها طراحی شده‌اند تا برای استفاده از هر دو دست مناسب باشند. این موضوع در بعضی مواقع باعث شده که موس گیمینگ در دست راحت نباشد. با این حال بعضی برندها با تجربه بالای خود موس‌های مناسبی برای استفاده از هر دو دست طراحی کرده‌اند.

قابلیت برنامه‌ریزی دکمه‌های یک موس گیمینگ وایرلس، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید از وجود آن اطمینان حاصل کنید. تعداد دکمه‌های موس گیمینگ، اسکیت‌های آن و کیفیت ساخت موس گیمینگ هم از دیگر نکاتی است که حائز اهمیت هستند. البته نباید از سرعت بالا و تاخیر پایین در موس گیمینگ بلوتوثی نیز غافل شد. دلیل آن هم بسیار روشن است و در صورت وجود تاخیر زیاد موس، قادر نخواهید بود تا به اتفاقات پیش‌رو با سرعت مناسبی واکنش نشان دهید.


موس لاجیتک G305 LIGHTSPEED

امکان ندارد به صنعت گیمینگ علاقه‌مند باشید اما نام کمپانی لاجیتک (Logitech) به گوش شما نرسیده باشد. به عنوان یک گیمر، این نکته که بهترین تجهیزات گیمینگ را برای استفاده داشته باشید مهم است. این موضوع باعث می‌شود دلیلی نداشته باشید تا کسی جز خود را مقصر عملکرد در بازی بدانید. اگر به دنبال یک موس می‌گردید که شما را در عملکرد شگفت‌زده کند، لاجیتک G305 یک انتخاب مناسب است.

موس لاجیتک G305 LIGHTSPEED

این موس که قیمتی در حدود ۳ میلیون قیمت دارد گزینه‌ وایرلس در این محدوده قیمت به حساب می‌آید. موس گیمینگ لاجیتک با همان شکل معروف مورد استفاده در دیگر محصولات این کمپانی معرفی شد که خود این موضوع نشان دهنده خوش دست بودن موس G305 است. این موس برای همه شکل‌های در دست گرفتن مناسب خواهد بود.

این موس وایرلس با سنسور معروف Hero در بازار ارائه شد تا هنگام بازی کردن هیچ هدفی را از دست ندهید. حساسیت این موس تا ۱۲۰۰۰ DPI قابل تنظیم است و فرکانس ارسالی ۱۰۰۰ هرتز در این موس وجود دارد. این موس با استفاده از یک باتری قلمی توانایی همراهی شما تا ۶ ماه را خواهد داشت.

موس لاجیتک G305 LIGHTSPEED

وزن این موس با یک باتری قلمی در حدود ۱۰۰ گرم است که می‌توان با ترفند استفاده از باتری نیم قلمی وزن این موس را به حدود ۸۶ گرم رساند. این موس دارای ۶ دکمه است که از طریق نرم‌افزار می‌توان آن‌ها را برنامه ریزی کرد. کمپانی لاجیتک در موس G305 از نورپردازی RGB استفاده نکرد تا در مصرف باتری صرفه جویی شود.

تنها مشکل این موس وایرلس گیمینگ اسکیت‌های آن است. این اسکیت‌ها قدیمی هستند و به خوبی نمونه‌های جدیدتر بر روی موس پد لیز نخواهند خورد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در صورت لزوم از نمونه‌های افتر مارکت برای رسیدن به بهترین نتیجه استفاده کنید.


موس گیمینگ ریزر مدل Atheris

به عنوان یک گیمر، این نکته که بهترین تجهیزات گیمینگ را برای استفاده داشته باشید مهم است. استفاده از تجهیزات مناسب، به شما در بهبود عملکردتان در بازی‌ها کمک بسیار بزرگی خواهد کرد. اگر به دنبال یک موس می‌گردید که علاوه‌بر عملکرد مناسب وایرلس نیز باشد، موس گیمینگ ریزر مدل Atheris مناسب شما خواهد بود.

موس وایرلس Atheris

این موس گیمینگ بلوتوثی که قیمتی تقریبا ۳ میلیون تومان دارد، اولین گزینه‌ وایرلس از برند ریزر در این لیست به حساب می‌آید. موس گیمینگ ریزر با طراحی جمع و جور و متقارن خود، برای استفاده از هر دو دست و با هر استایل مناسب است. البته اگر قصد استفاده از دکمه‌های اضافه آن را دارید باید بدانید که این دکمه‌ها، تنها در سمت راست ماوس قرار دارند.

این موس گیمینگ وایرلس وزن ۶۶ گرمی (بدون در نظر گرفتن باتری) دارد و وزن آن، با استانداردهای امروزی مقداری زیاد است. همچنین یک سنسور دقیق در آن استفاده می‌شود تا هنگام بازی کردن هیچ هدفی را از دست ندهید. حساسیت این موس گیمینگ بدون سیم تا ۷۲۰۰ DPI قابل تنظیم است و فرکانس ارسالی ۱۰۰۰ هرتز در این موس دیده می‌شود. این موس با استفاده از دو باتری قلمی توانایی همراهی شما تا ۳۵۰ ساعت را خواهد داشت.


موس گیمینگ کرسیر مدل HARPOON Wireless RGB

یکی از کمپانی‌های بسیار خوب در ساخت تجهیزات گیمینگ بدون شک برند کرسیر (Corsair) است. این برند به ساخت محصولات بسیار با کیفیت و با دوام شهرت دارد. یکی از محصولات پر طرفدار این برند HARPOON Wireless RGB است که همچون دیگر محصولات این برند ارزش خرید بالایی را دارد.

موس گیمینگ کرسیر مدل HARPOON Wireless RGB

این موس در محدوده قیمت حدودا ۳ میلیون تومان گزینه‌ای متفاوت و نسبتا کمیاب محسوب می‌شود. با این حال این موس گیمینگ کرسیر ۶ دکمه را در اختیار شما می‌گذارد و برنامه‌ریزی این دکمه‌ها از طریق نرم‌افزار اختصاصی این کمپانی یعنی آی‌کیو (iCue) امکان پذیر است. شما همچنین دسترسی به تنظیم نورپردازی RGB این موس را از طریق این نرم‌افزار دارید. وزن ۹۹ گرمی آن به ما سنگین بودن این محصول را نشان می‌دهد.

کرسیر موس گیمینگ بلوتوثی خود را به سنسور PMW 3325 مجهز کرده و میزان حساسیت این سنسور تا ۱۰۰۰۰ DPI قابل تنظیم است. همچنین فرکانس ارسالی ۱۰۰۰ هرتز در این سنسور وجود دارد. این محصول می‌تواند تا ۴۵ ساعت بدون نورپردازی RGB‌ و تا ۳۰ ساعت با استفاده از نورپردازی شما را همراهی کند. شارژ کردن این موس گیمینگ وایرلس نیز از طریق کابل USB امکان پذیر است.


موس ریزر مدل DeathAdder V2X Hyperspeed

همواره موس های گیمینگ بدون سیم ریزر و به ویژه لاین DeathAdder، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند. به همین دلیل ریزر نیز با اپدیت‌های بسیار کوچک و بزرگ، هر ساله این لاین را در بازار زنده نگه می‌دارد. یکی از نمونه‌های بسیار باارزش این لاین، DeathAdder V2X Hyperspeed نام دارد که به صورت وایرلس به سیستم شما متصل خواهد شد.

موس ریزر DeathAdder V2X Hyperspeed

این موس در محدوده قیمت بیش از ۳ میلیون تومان گزینه‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود. ریزر در طراحی آن از ۷ دکمه استفاده کرده و برنامه‌ریزی این دکمه‌ها از طریق نرم‌افزار سیناپس (Synapse) امکان پذیر است. به منظور رسیدن به بیشترین مقدار شارژدهی، ریزر در این محصول از نورپردازی RGB استفاده‌ای نکرده است.

این کمپانی موس گیمینگ بدون سیم خود را به سنسور PixArt PAW3319 مجهز کرده و حساسیت این سنسور تا ۱۴۰۰۰ DPI قابل تنظیم است. همچنین فرکانس ارسالی ۱۰۰۰ هرتز در این سنسور مشاهده می‌شود. وزن این محصول با توجه به اینکه باید از دو باتری در آن استفاده کرد مقداری بالا است و تقریبا ۱۰۳ گرم خواهد بود.


موس گیمینگ ریزر مدل Orochi V2 Wireless

یکی از جدیدترین محصولات ریزر موس گیمینگ Orochi V2 Wireless است. این موس دارای انداره بسیار کوچکی بوده، و به صورت وایرلس به سیستم شما متصل می‌شود. شارژدهی آن نیز بسیار بالاست و می‌توانید با استفاده از دانگل تا ۴۲۵ ساعت، و از طریق بلوتوث تا ۹۵۰ ساعت از آن استفاده کرد.

ریزر Orochi V2 Wireless

این موس ۲.۵ میلیون تومانی ظاهر بسیار ساده‌ای دارد، اما می‌توانید در بازار طرح‌های جالب و خاص برای تعویض رویه آن پیدا کنید. طراحی آن به شکلی است که با هر دو دست می‌توان از آن استفاده کرد. با این وجود تنها در سمت چپ آن دکمه‌های کناری قرار دارند و استفاده از آن، برای افراد با دست چپ تقریبا غیر ممکن خواهد بود. ارتفاع موس نسبتا زیاد است اما به دلیل داشتن اندازه بسیار کوچک، نمی‌توان آن را با کف دست گرفت.

همچنین کیفیت ساخت بالای این محصول از دیگر نکات مثبت در این موس گیمینگ ریزر است. تعداد دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی در این موس ۶ عدد است که برای تعیین عملکرد این دکمه‌ها به نرم افزار مخصوص ریزر نیاز دارید. برای بالا بردن شارژدهی این محصول، ریزر از نورپردازی RGB در این محصول استفاده نکرده است.

بیشتر بخوانید  راهنمای جامع خرید کامپیوتر و سیستم گیمینگ ارزان قیمت (خرداد ۱۴۰۲)

وزن این موس گیمینگ تنها ۶۰ گرم است که آن را به محصولی مناسب برای بازی‌های شوتر تبدیل می‌کند. سنسور استفاده شده در Orochi V2 Wireless توسط کمپانی پیکس آرت تامین شده و مدل آن PAW3369 است. حساسیت این موس گیمینگ را می‌توان تا ۱۸۰۰۰ DPI تنظیم کرد. عمر سوییچ‌های این موس ۶۰ میلیون کلیک عنوان شده که مقدار بسیار مناسبی است.


موس گیمینگ ROG Strix Impact II Wireless

ایسوس (ASUS) یکی از کمپانی‌های شناخته شده در توسعه و معرفی محصولات گیمینگ است. این کمپانی از برترین تولید کنندگان کارت‌های گرافیک تا مادربرد و حتی تجهیزات جانبی گیمینگ است. موس Asus ROG Strix Impact II Wireless یکی از موس‌های خوب و نسبتا ارزان قیمت این برند است. این موس با توجه به قابلیت‌های خوب و قیمت مناسب خود یک گزینه بسیار وسوسه انگیز است.

موس وایرلس گیمینگ ROG Strix Impact II Wireless

این محصول با قیمت حدودا ۳.۵ میلیون تومان ارزش خرید بسیار بالایی دارد. بلافاصله پس از در دست گرفتن این موس، کیفیت ساخت بالا توجه شما را جلب خواهد کرد. این موس برای افراد راست دست مناسب خواهد بود و ۵ دکمه قابل برنامه‌ریزی برای گیمرها روی آن وجود دارد. وزن این موس گیمینگ ۹۳ گرم است و یک موس وایرلس گیمینگ نسبتا سنگین وزن با توجه به استانداردهای امروز به حساب می‌آید.

وزن این موس برای بازی‌های شوتر کاملا مناسب و یک نمونه خوش دست است. اما اگر به موس‌های سبک‌تر عادت دارید باید بدانید که پس از مدتی استفاده دست شما خسته خواهد شد. ارگونومی این موس برای افرادی که با نوک انگشت و یا پنجه، موس را در دست می‌گیرند مناسب است. میزان حساسیت این موس تا ۱۶۰۰۰ DPI قابل تنظیم بوده و بسیار بیش‌تر از مقدار مورد نیاز است. در این موس سنسور PMW 3335 وجود دارد و همچنین دارای فرکانس ارسالی (Polling Rate) ۱۰۰۰ هرتز است.

موس وایرلس گیمینگ ROG Strix Impact II Wireless

باید بدانید که این محصول می‌تواند با سرعت ۴۰۰ IPS و شتاب ۴۰G حرکت کند. از ROG Strix Impact II Wireless می‌توان به صورت وایرلس استفاده کرد اما با وجود وایرلس بودن این موس شما می‌توانید با استفاده از کابل این محصول را به سیستم خود متصل کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی آن از Aura Sync و فناوری SmartHop اشاره کرد.


موس گیمینگ ایسوس مدل ROG Pugio II Wireless

ایسوس از جمله خلاق‌ترین کمپانی‌های حال حاضر در صنعت گیم به شمار می‌رود. این کمپانی علاقه بسیار زیادی به استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها در محصولات خود دارد. یکی از بهترین موس های گیمینگ مخصوص چپ دست‌ها ROG Pugio II P705 است که با قیمتی کمتر از ۴ میلیون تومان در دسترس است و امکانات بسیار جذابی را در اختیار شما می‌گذارد.

ROG Pugio II

این موس ظاهری بسیاز زیبا دارد و طراحی آن به شکلی است که افراد راست دست و چپ دست توانایی استفاده از آن را دارند. ارتفاع موس نسبتا زیاد است و باعث شده تا برای در دست گرفتن به هر شکلی مناسب باشد. همچنین کیفیت ساخت بالای این موس از دیگر نکات مثبت در این موس گیمینگ است.

تعداد دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی در این موس ۷ عدد است که برای تعیین عملکرد این دکمه‌ها به نرم افزار مخصوص ایسوس نیاز دارید. همچنین این مدل از نورپردازی RGB بهره می‌برد که با استفاده از AURA Sync می‌توانید موس خود را با دیگر تجهیزات خود هماهنگ کنید.

موس گیمینگ ایسوس ROG Pugio II

وزن این موس ۱۰۲ گرم است که با توجه به استانداردهای گیمینگ در سال ۲۰۲۳ سنگین محسوب می‌شود. سنسور این مدل موس گیمینگ مخصوص چپ دست‌ها یک نمونه بسیار دقیق است. این سنسور از طریق نرم افزار می‌تواند حساسیت تا مقدار حداکثر ۱۶۰۰۰ DPI را فراهم کند. این موس به همراه یک کابل عرضه می‌شود تا بتوان با استفاده از سیم هم از این موس گیمینگ استفاده کرد.


موس گیمینگ هایپرایکس مدل Pulsefire Dart

احتمالا همه ما کمپانی اچ‌پی (hp) را با لپ تاپ‌ها و پرینترهای آن می‌شناسیم. اما با پیشرفت صنعت گیمینگ برندهای بسیار به ساخت این تجهیزات روی آوردند. یکی از این کمپانی‌ها hp بود که با سرمایه گذاری در این زمینه توانست موفقیت‌های بسیار خوبی را به دست بیاورد. هایپرایکس با موس Pulsefire Dart ثابت کرد که طراحی و کیفیت دقیق یک محصول اتفاقی نیست.

موس گیمینگ هایپرایکس مدل Pulsefire Dart

قیمت این محصول بسیار جذاب بیش از ۴ میلیون تومان است. طراحی ظاهر این محصول به شکلی است که فقط افراد راست دست می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین وزن ۱۱۰ گرمی آن نشان دهنده یک موس وایرلس گیمینگ سنگین است. شما می‌توانید از این محصول به صورت سیمی نیز استفاده کنید و از همین طریق موس خود را شارژ کنید.

هایپرایکس محصول Pulsefire Dart را به سنسور PMW3389 کمپانی پیکس‌آرت (Pixart) مجهز کرده و به شما اطمینان می‌دهد تا هیچ هدفی را از دست ندهید. از مشخصات این سنسور می‌توان به قابلیت تنظیم آن تا ۱۶۰۰۰ DPI اشاره کرد که دارای سرعت ۴۵۰ IPS و با شتاب ۵۰G است. شاید جالب باشد که بدانید این محصول از وایرلس شارژر نیز پشتیبانی می‌کند.

موس گیمینگ هایپرایکس مدل Pulsefire Dart

هایپرایکس طول عمر کلیدهای این محصول را تا ۵۰ میلیون ضربه تضمین می‌کند. همچنین بدون روشن کردن RGB می‌توان تا ۹۰ ساعت از این موس گیمینگ استفاده کرد. در صورت روشن بودن RGB این محصول شما را تا ۵۰ ساعت همراهی خواهد کرد. نورپردازی RGB آن نیز کاملا قابل شخصی سازی است و با استفاده از نرم افزار مخصوص می‌توانید تغییرات مورد نظر خود را در عملکرد و نورپردازی اعمال کنید.


موس گلوریس Model O Wireless

گلوریس (Glorious) یکی از برندهایی است که با معرفی موس Model O به سرعت در دل گیمرها جای گرفت. دلیل آن هم طراحی متفات این موس و وزن بسیار پایین آن بود. اما طراحی این موس باعث شد تا مقداری در برابر ظربه مقاومت کمی از خود نشان دهد. با این حال پس از معرفی مدل وایرلس، کمپانی گلوریس اعلام کرد که در مقاومت این موس گیمینگ بهبودهایی صورت گرفته است.

موس گلوریس Model O Wireless

یکی از انتخاب‌های هیجان انگیز در محدوده قیمتی حدودا ۴.۵ الی ۵ میلیون تومان این موس وایرلس گیمینگ است. موس گیمینگ گلوریس Model O به صورت وایرلس ارائه شد اما یک کابل نیز همراه با آن به شما خواهند داد تا در صورت نیاز از این موس به صورت سیمی هم بتوانید استفاده کنید. از نکات قابل توجه این موس شکل آن است که برای استفاده از هر دو دست مناسب خواهد بود.

این موس وایرلس سبک وزن تنها ۶۹ گرم وزن دارد که هنگام استفاده به مدت طولانی به هیچ عنوان باعث خستگی دست نخواهد شد. این موس دارای ۶ دکمه است که برنامه‌ریزی آن از طریق نرم افزار امکان پذیر است. همچنین نورپردازی بسیار زیبای این موس را می‌توانید در این نرم افزار شخصی سازی کنید.

موس گلوریس Model O Wireless

سنسوری که کمپانی گلوریس برای این موس در نظر گرفته است سنسور GLORIOUS BAMF نام دارد. این سنسور توسط گلوریس طراحی و ساخته شد و متفاوت از سنسورهای مورد استفاده در مدل‌های سیمی این برند است. میزان حساسیت این سنسور تا ۱۹۰۰۰ DPI قابل تنظیم است. همچنین اسکیت‌های این موس گیمینگ از تفلون خالص ساخته شده‌اند تا به راحتی روی موس پد حرکت داشته باشد.


موس وایرلس ریزر مدل Viper Ultimate

بدون شک این موس در لیست ما حضور خواهد داشت. یکی از برترین موس‌ های گیمینگ وایرلس بازار، عضو بزرگ خانواده وایپر است که پیدا کردن نقص در آن، کاری تقریبا غیر ممکن است. این موس بسیار زیبا، ساخته شده تا بهترین خروجی را از عملکرد شما به نمایش بگذارد. این موس بلوتوثی و بدون سیم در محدوده قیمتی بالای ۵.۵ میلیون تومان جای می‌گیرد.

موس وایرلس گیمینگ ریزر مدل Viper Ultimate

مار خوش خط و خال ریزر به واسطه طراحی خود برای استفاده از هر دو دست مناسب است و کیفیت ساخت فوق‌العاده بالایی دارد. این موس را می‌توان به همراه داک شارژر و در صورت عدم نیاز، بدون داک خریداری کرد. وایپر آلتیمیت می‌تواند شما را تا ۷۰ ساعت مداوم بدون نیاز به شارژ کردن همراهی کند.

این موس ریزر از ۸ دکمه بهره می‌برد و شما می‌توانید از طریق نرم افزار، ماکروها و عملکرد هر دکمه را برنامه‌ریزی کنید. نورپردازی این موس در لوگوی ریزر جای گرفته و به صورت RGB طراحی شده است. همچنین هنگام خاموش بودن این نورپردازی، لوگوی ریزر محو می‌شود و این ویژگی زیبایی خاصی به این موس گیمینگ بخشیده است.

موس وایرلس گیمینگ ریزر مدل Viper Ultimate

سنسور موجود در موس گیمینگ ریزر آلتیمیت، Focus Plus نام دارد و توسط ریزر طراحی و توسعه پیدا کرده است. این سنسور دارای حساسیت حداکثر ۲۰۰۰۰ DPI است و فرکانس ارسالی ۱۰۰۰ هرتز را دارا می‌باشد. وایپر آلتیمیت ۷۴ گرم وزن دارد که با توجه به کیفیت ساخت بسیار بالای آن، یک محصول بسیار سبک وزن به حساب می‌آید.


موس ایسوس مدل ROG GLADIUS III WIRELESS

کارشناسان شرکت ایسوس همواره سعی در تولید مدل‌هایی با کیفیت بالا و مورد قبول اکثریت کاربران دارند. به همین دلیل در این مدل نیز سعی کرده‌اند تا ویژگی‌های مناسب و ایده‌آل اکثریت کاربران را در نظر بگیرند. ROG GLADIUS III WIRELESS یکی از مدل‌های پر فروش ایسوس بوده و قیمتی بسیار خوب در کنار عملکرد و ارگونومی مناسب را ارائه می‌دهد.

ماوس گیمینگ ایسوس مدل ROG GLADIUS III WIRELESS

این موس گیمینگ بی سیم با قیمت ۵.۸ میلیون تومانی خود، ظاهری بسیاز زیبا دارد و طراحی آن به شکلی است که فقط افراد راست دست توانایی استفاده از آن را دارند. ارتفاع موس نسبتا زیاد است و باعث شده تا برای در دست گرفتن به هر شکلی مناسب باشد. همچنین کیفیت ساخت بالای این موس از دیگر نکات مثبت در این موس گیمینگ است.

بیشتر بخوانید  راهنمای خرید بهترین کیبورد گیمینگ لاجیتک

تعداد دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی در این موس ۶ عدد است که برای تعیین عملکرد این دکمه‌ها به نرم افزار مخصوص ایسوس نیاز دارید. همچنین نورپردازی RGB برای این موس در نظر گرفته شده که با استفاده از AURA Sync می‌توانید موس خود را با دیگر تجهیزات خود هماهنگ کنید.

ماوس گیمینگ ایسوس مدل ROG GLADIUS III WIRELESS

وزن این موس ۸۶ گرم است که با توجه به اندازه آن مناسب است. سنسور استفاده شده در گلادیوس PAW3370 است که از طریق نرم افزار می‌توان حساسیت آن را بین ۱۰۰ تا ۲۶۰۰۰ DPI تنظیم کرد. این موس به همراه یک کابل Type C عرضه شده تا بتوان با استفاده از سیم هم از این موس استفاده کرد.


موس گیمینگ لاجیتک مدل G903

تعجبی ندارد که باز هم یک موس گیمینگ از برند لاجیتک را برای شما در نظر داشته باشیم. این برند، با تجربه بسیار زیاد خود در حوضه تولید تجهیزات گیمینگ، یک موس گیمینگ بسیار محبوب را با ویژگی‌های بسیار زیادی معرفی کرده و بدون شک یکی از محبوب‌ترین موس‌های این برند است.

موس گیمینگ مخصوص چپ دست‌ها

این موس که در محدوده قیمت حدود ۶ میلیون تومان جای دارد در حال حاضر یکی از بهترین موس های گیمینگ مخصوص چپ دست‌ها و لاجیتک به شمار می‌رود. سنسور مورد استفاده در این محصول همان HERO است و تا ۱۶۰۰۰ DPI قابل تنظیم خواهد بود. سرعت آن ۴۰۰ IPS و دارای شتاب ۴۰G است که یکی از بهترین سنسورهای بازار به شمار می‌رود.

۱۱ دکمه قابل برنامه ریزی به شما این امکان را می‌دهد تا میان‌برهای گسترده‌ای توسط آن‌ها ایجاد کنید. این محصول بسیار جذاب لاجیتک وزن ۱۱۰ گرمی داشته که با یک محصول بسیار سنگین مواجه هستیم. با این حال این ماوس دارای ارگونومی بسیار عالی است که برای استفاده از هر دو دست مناسب خواهد بود.

موس G903

باتری موجود در این موس وایرلس گیمینگ بسیار عالی عمل می‌کند و می‌توان با یک بار شارژ تا ۱۴۰ ساعت از آن استفاده کرد. لاجیتک با نورپردازی این محصول خود نیز ظاهر بسیار جذابی به آن بخشیده تا چهره‌ای خشن را به ما نشان دهد. شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار مخصوص موس خود را شخصی سازی کنید.


موس لاجیتک مدل G502 X LIGHTSPEED

تعجبی ندارد که باز هم یک موس گیمینگ از برند لاجیتک را برای شما در نظر داشته باشیم. این برند، با تجربه بسیار زیاد خود در حوضه تولید تجهیزات گیمینگ، یک موس گیمینگ بسیار محبوب را با ویژگی‌های بسیار زیادی معرفی کرده و بدون شک یکی از محبوب‌ترین موس‌های این برند است.

موس گیمینگ لاجیتک مدل G502 X LIGHTSPEED

این موس که در محدوده قیمت حدود ۷ میلیون تومان جای دارد در حال حاضر جدیدترین محصول لاجیتک به شمار می‌رود. ظاهر و اسم این موس بسیار به G502 شبیه بوده و یادآور همان محصول دوست داشتنی است. در این موس وایرلس گیمینگ بهبودهایی صورت گرفت تا لاجیتک بتواند قدرت خود را در بازار حفظ کند.

به عنوان مثال سنسور مورد استفاده در این محصول همان HERO است و تا ۲۵۰۰۰ DPI قابل تنظیم خواهد بود. سرعت آن ۴۰۰ IPS و دارای شتاب ۴۰G2 است که یکی از بهترین سنسورهای بازار به شمار می‌رود. ۱۳ دکمه قابل برنامه ریزی به شما این امکان را می‌دهد تا میان‌برهای گسترده‌ای توسط آن‌ها ایجاد کنید. از نکات جالب این موس باید به وزن ۹۹.۷ گرمی در رنگ مشکی و ۱۰۱.۵ گرمی در رنگ سفید اشاره کرد. به هر حال شما با یک موس نسبتا سنگین طرف هستید.

موس گیمینگ لاجیتک مدل G502 X LIGHTSPEED

باتری موجود در این موس وایرلس گیمینگ بسیار عالی عمل می‌کند و می‌توان با یک بار شارژ تا ۱۴۰ ساعت از آن استفاده کرد. لاجیتک به نورپردازی این محصول خود نیز اهمیت بیشتری داد و ظاهر بسیار جذاب‌تری به آن بخشید. شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار مخصوص موس خود را شخصی سازی کنید. از دیگر نکات جالب این محصول قابل تنظیم بودن سرعت اسکرول آن است که می‌تواند برای بعضی از کاربران مفید واقع شود.


موس گیمینگ لاجیتک G PRO X SUPERLIGHT Wireless

رقیب مستقیم و سرسخت وایپر آلتیمیت، این موس لاجیتک است که محبوبیت شدیدی در دل گیمرها دارد. اکثر گیمرها در تورنومنت‌ها و به خصوص در مسابقات Esports از موس G PRO X SUPERLIGHT استفاده می‌کنند. دلیل محبوبیت این موس در کیفیت، زیبایی، دقت و عملکرد آن خلاصه می‌شود. این موس با قیمتی در حدود ۸ میلیون تومان در دسترس است.

موس گیمینگ لاجیتک G PRO X SUPERLIGHT Wireless

کیفیت ساخت این موس گیمینگ بی سیم نظر شما را بلافاصله پس از در دست گرفتن جلب می‌کند. یک موس بسیار مقاوم که از وزن بسیار پایین ۶۰ گرمی برخوردار است. همچنین ارگونومی این موس برای انواع مختلف نگه داشتن آن در دست، مناسب است. لاجیتک یک کابل هم برای شما در بسته‌بندی قرار می‌دهد تا در صورت نیاز بتوانید از آن به صورت سیمی استفاده کنید.

این موس گیمینگ وایرلس دارای ۵ دکمه قابل برنامه‌ریزی است و تنظیم عملکرد دکمه‌ها از طریق نرم افزار مخصوص لاجیتک قابل انجام است. برای استفاده بهینه از باتری، لاجیتک نورپردازی برای این موس را در نظر نگرفته است و فقط لوگوی معروف این برند روی آن وجود دارد. همچنین یکی از بزرگ‌ترین نقاط مثبت این موس، اسکیت‌های آن است که بخش زیادی از موس را شامل می‌شود و جنس آن از تفلون خالص است.

موس گیمینگ لاجیتک G PRO X SUPERLIGHT Wireless

سنسور موجود در این موس همان طور که حدس می‌زنید سنسور Hero است که تعریف آن را بارها شنیده‌اید. حساسیت این سنسور را لاجیتک تا حداکثر ۲۵۰۰۰ DPI برنامه‌ریزی کرده و این مقدار بیش از نیاز ۹۹ درصد گیمرها خواهد بود. همچنین فرکانس ارسالی ۱۰۰۰ هرتز در این موس دیده می‌شود و این مقدار فرکانس ارسالی تقریبا در همه موس‌های گیمینگ با کیفیت به همین صورت است.


موس ریزر مدل BASILISK ULTIMATE

ریزر یکی از محبوب‌ترین برندها در میان گیمرهاست و چندین سال است که مشغول به تولید تجهیزات گیمینگ می‌باشد. این برند به تولید محصولات گران قیمت و بالارده معروف است. یکی از محصولاتی که در کنار کیفیت از عملکرد درخشانی نیز برخوردار است موس وایرلس گیمینگ BASILISK ULTIMATE نام دارد.

موس وایرلس گیمینگ ریزر مدل BASILISK ULTIMATE

این موس در محدوده قیمت حدود ۷.۵ تا ۸ میلیون تومان، یک رقیب جدی برای موس لاجیتک G502 X LIGHTSPEED است که پیش‌تر به آن اشاره کردیم. این موس گیمینگ با وزن تقریبا ۱۰۷ گرم یک نمونه نسبتا سنگین وزن محسوب می‌شود که هنگام در دست گرفتن این موس متوجه این موضوع خواهید شد. این محصول حتی از نظر ظاهری بسیار شبیه به موس G502 لاجیتک است که بسیار جالب است.

طراحی این موس گیمینگ وایرلس به شکلی است که افراد با دست کوچک به سختی می‌توانند از آن استفاده کنند و بیشتر مناسب کسانی خواهد بود که دست‌های نسبتا بزرگی دارند. همچنین نورپردازی این موس به صورت RGB است که به زیبایی درون لوگو و کنار موس تعبیه شده است. سنسور مورد استفاده در این موس دقت بسیار خوبی دارد و می‌توان حساسیت آن را تا ۲۰۰۰۰ DPI تنظیم کرد.

موس وایرلس گیمینگ ریزر مدل BASILISK ULTIMATE

حداکثر سرعت سنسور در این محصول ۶۵۰ IPS و شتاب آن ۵۰G خواهد بود. همچنین این موس دارای ۱۱ دکمه قابل برنامه ریزی است. ریزر تضمین کرده که دکمه‌های محصول خود تا ۷۰ میلیون کلیک عمر خواهند کرد. باید بدانید با یک بار شارژ می‌توانید از این محصول تا ۱۰۰ ساعت استفاده کنید که مقدار بسیار خوبی را به ما نشان می‌دهد.


نتیجه گیری

انتخاب و خرید موس وایرلس گیمینگ در هر رده قیمتی می‌تواند سخت باشد چرا که تنوع گسترده‌ای از محصولات را در بازار مشاهده می‌کنیم. سعی شده در این مقاله بهترین انتخاب‌‌ها در رده‌های قیمتی مختلف را به شما نشان دهیم و موس‌ های گیمینگ بی سیم و بلوتوثی که از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند را به شما معرفی کنیم.

بهترین موس گیمینگ وایرلس ارزان قیمت کدام است؟

لاجیتک G305 یکی از موس‌های وایرلس ارزان قیمت است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. سنسور دقیق، عمر طولانی باطری و طراحی مناسب آن، از ویژگی‌های این موس است.

آیا سنسور استفاده شده در موس گیمینگ مهم است؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های موس، سنسور آن است. سنسور میزان دقت در موس، حداکثر سرعت قابل استفاده و شتاب موس را مشخص می‌کند که هرکدام از آن‌ها نقشی موثر در عملکرد یک موس گیمینگ خوب دارند.

محبوب‌ترین سازنده موس وایرلس گیمینگ کدام کمپانی است؟

لاجیتک محبوب‌ترین سازنده موس‌های گیمینگ وایرلس است. ریزر، کرسیر، گلوریس، هایپرایکس و ایسوس نیز از دیگر برندهای مطرح در این زمینه هستند

اخبار مرتبط