بهترین بازی های ماشین اندروید

اشتراک گذاری

بهترین بازی ماشین اندروید

یکی از سبک های پرطرفدار برای گیمرها ، بازی های ماشین سواری می باشد، لذت مسابقات ماشین سواری آن هم در گوشی های هوشمند می تواند یک چالش سرگرم کننده برای هر گیمری باشد. ولی شاید پیدا کردن یک عنوان مناسب در بین این همه بازی ماشین کمی سخت باشد. ما در اینجا بهترین بازی های ماشین اندروید را برایتان آورده ایم که شما می توانید بصورت رایگان آن ها را از طریق گوگل پلی یا مایکت و بازار بر روی گوشی خود نصب کنید.

 

 

بهترین و گرافیکی ترین بازی های ماشین اندروید 

لیست امروز مجله بازی گیم طور شامل بازی برای قدرتمندترین گوشی ها تا سبک ترین گوشی ها میباشد.

 

خاطره انگیز و دوست داشتنی مثل : Need for Speed

Need for Speed

با بازی جذاب و گرافیکی Need for Speed ​​No Limits – خیابان‌های شبانه را تسخیر کنید، قدرتمندترین و گران‌ترین خودروهای جهان را برانید. در مسابقات بزرگ شرکت کنید و برای خرید و بهبود خودروهای خود درآمد کسب کنید. این بازی یک کمپین نسبتا طولانی دارد و ساعت ها طول می کشد تا تمامش کنید. و همچنین گرافیک بسیار زیبا با کنترل های راحت دارد. میتوانید با دیگر بازیکنان واقعی از سراسر جهان مبارزه کنید و مهارت های رانندگی خود را نشان دهید و در کل بازی شماره یک شوید.

 

 

آفرود برانید Off The road

بهترین بازی های ماشین اندروید

به رانندگى خارج از جاده علاقه دارید؟ دوست دارید ماشین سنگین عضلانى و قدرتمندتان را بردارید و به جاده هاى خاکى بروید و به قول معروف تن به رانندگى آفرود بدهید؟ بازى را بردارید و به جاده هاى خاکى بروید و به قول معروف تن به رانندگى آفرود بدهید؟  بازى Off The Road یک شبیه سازى فوق العاده از رانندگى آفرود است که بدون هیچ محدودیتى و در جهانى باز شما را به چالشى جدید دعوت مى کند.

 

در هر گوشه اى از جهان بى انتهاى این بازى، یک مسابقه جدید و چالش هیجان انگیز براى شما تعریف شده که مى توانید با شرکت کردن در آن خود را سرگرم کنید. علاوه بر مسابقه هاى مختلف مى توانید ماشین هاى متعددى را امتحان کنید، آن را ارتقا دهید و یک خودروى قدرتمند بسازید. البته تمام اتفاقات فقط به چرخ دارها محدود نمى شود و مى توانید سوار قایق شوید و مسابقه خود را در جزیره اى جدید دنبال کنید یا حتى سوار بر بالگرد بر فراز کوه ها پرواز و چالش هاى جدیدى را تجربه کنید.

 

 

بازی ماشین سواری در شهر با کیفیت بالا

بهترین بازی های ماشین اندروید

یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های ماشین اندروید که گرافیک سه بعدی دارد را Street Racing باید دانست. شما در این بازی ماشین سواری یک رقابت هیجان انگیز و منحصر به فرد را در خیابان ها تجربه خواهید کرد. مسابقه در حالت های مختلف خیابانی با رقبای دیگر همراه با سرعت شگفت انگیزی انجام خواهد شد و شما باید در حین رانندگی و مبارزه با دوستان خود در خیابان ها به جمع آوری سکه ها بپردازید تا ظاهر و قدرت ماشین خود را ارتقاء بدهید.

 

بازی ماشین اندروید با Racing Limits‏

بهترین بازی های ماشین اندروید

Racing Limits‏ یا سرعت مجازی یک بازی ماشین سواری مهیج و سرگرم کننده برای اندروید می باشد که بصورت رایگان در گوگل پلی موجود می باشد. این بازی از گرافیم سه بعدی برخوردار می باشد و شما باید با رانندگی در اتوبان ، شهرها، و بزرگراه ها در طول روز و شب مراحل داستانی این بازی سرگرم کننده را رد کنید. همچنین قابلیت رقابت آنلاین با دوست خود از سراسر دنیا هم یکی از ویژگی های خوب این بازی می باشد که تاکنون توسط ۱۰ میلیون نفر نصب شده است. همچنین حجم کم بازی که ۵۷ مگابایت می باشد و گرافیک فوق العاده این بازی به محبوبیت این بازی می افزاید.

 

 

بازی مسابقه در ترافیک Race the Traffic‏

بهترین بازی های ماشین اندروید

یکی از سرگرم کننده ترین بازی های ماشین اندروید را باید Race the Traffic‏ دانست. شما می توانید از بین انواع ماشین ها یکی را انتخاب کنید و سپس در حالت های مختلف مثل شب یا روز در جاده های مختلف با اتومبیل ها و کامیون ها به رقابت بپردازید و پول بدست بیاورید تا سخت افزار ماشین خود را ارتقاء بخشید.

 

 

بازی دیوانه سرعت Crazy for Speed

دیوانه سرعت

دیوانه سرعت یا Crazy for Speed 2‏ یک بازی محبوب برای طرفداران بازی ماشین می باشد، یک بازی فوق العاده هیجانی و پرگرافیک که تجربه جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. گاز بدهید، اریب برانید، سبقت بگیرید، به ماشین های دیگر بکوبید و خلاصه هر کار دیگری که لازم است انجام دهید تا برنده مسابقه شوید! بدون شک بعد از نصب این بازی شما هم شیفته گرافیک آن خواهید شد و خیلی سخت می توانید از آن دل بکنید.

 

 

مسابقات تپ نوردی با MMX Hill Dash

بازی ماشین اندروید

در این بازی شما بر ماشین های غول پیکر سوار خواهید شد و در محیط های متنوع و مختلف به ماشین سواری مشغول خواهید شد. حفظ تعادل ماشین شما در مواجه ها با تپه ها و گودی ها و رد کردن مراحل این بازی شما را بدون شک تا ساعت ها سرگرم خواهد کرد. در MMX Hill Dash نباید بگذارید ماشینتان واژگون شود و از روی موانع عبور کنید.

بیشتر بخوانید  ۴ میلیون گیمر حرفه‌ای ایرانی هفته‌ای ۲۱ ساعت بازی می‌کنند

 

 

آسفالت ۸ – جذابترین بازی ماشین اندروید 

آسفالت 8

بدون شک برترین بازی ماشین سواری دنیا را باید آسفالت ۸ نامید، مگر می شود گیمر باشی و اسم این بازی شاخ به گوشتان برنخورده باشد. طبق آمارهای نصب گوگل پلی آسفالت ۸ تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است و این یک آمار عجیب برای یک بازی می باشد.

 

با آسفالت ۸ یک تورجهانی از سرعت از توکیو تا صحراهای قطر به یک چالش هیجانی و سرگرم کننده دست خواهید یافت. بیش از ۲۲۰ اتومبیل مانند لامبورگینی ، بوگاتی، فراری و … موجود هست که می توانید آن را انتخاب کنید تا در ۹ فصل متفاوت و بیش از ۴۰۰ رویداد حرفه ای رانندگی با ماشین و حتی موتور را تجربه کنید. همچنین شما می توانید با آسفالت ۸ بطور همزمان با ۸ بازیکن واقعی به رقابت آنلاین بپردازید.

 

 

گرافیکی ترین بازی ماشین اندروید –  آسفالت ۹

آسفالت 9

Asphalt 9: Legends آخرین اثر اضافه شده به سری Asphalt است. این یکی از گرافیکی ترین بازی های ماشین اندروید   است که همه دوست دارند آن را بازی کنند. با این حال ، گرافیک بازی بسیار بالا هست و به یک پردازنده توانمند نیاز دارد تا یکنواخت اجرا شود. بنابراین به طور خلاصه ، برای اجرای Asphalt 9: Legends به یک تلفن هوشمند توانمند و قوی نیاز دارید. گیم پلی بازی نیز بسیار اعتیاد آور است ، بازی جلوه های تصویری و جلوه های HDR بالایی دارد گخ باعث لذت بخش تر شدن بازی شدند.

 

 

بازی ماشین سواری Hjulh خاورمیانه

بهترین بازی های ماشین اندروید

شاید بتوان بهترین بازی در خاورمیانه را که تاکنون ساخته شده است را “هجولة” داسنت. شما می توانید در این بازی جذاب تا هشت بازیکن بصورت آنلاین بازی کنید و از میان ۱۰۰ اتومبیل مختلف یکی را انتخاب کنید. شما می توانید آب و هوا و زمان روز بازی را هم مشخص کنید و از ۱۲ مرحله سخت آن بگذرید.

 

 

بازی ماشین آقای دریفت Mr. Car Drifting

بهترین بازی های ماشین اندروید

یک بازی مسابقه ای و جذاب برای گوشی اندرویدی شما که در آن باید به رقابت های ماشین سواری بپردازید. شما می توانید انواع ماشین ها را انتخاب کنید و بهترین دریفت ها را بکشید تا برنده شوید. بازی دارای حالت های مختلف مسابقه ای مثل زمانبندی ، آموزشی ، بالاترین امتیاز و مسابقه را در بالاترین کیفیت دارا می باشد.

 

 

بازی محبوب ماشین سواری درگ Top Speed

بهترین بازی های ماشین اندروید

Top Speed را باید یکی از گرافیکی ترین و بهترین بازی های ماشین اندروید دانست ، در این بازی از میان ۶۹ ماشین لوکس باید یکی را انتخاب و وارد مسابقه شوید. گرافیک اچ دی و صداگذاری مهیج و طراحی سه بعدی و البته انواع حالت های مختلف بازی می تواند شما را تا ساعت ها به خود مشغول نماید. شما در این بازی در انواع مکان های مختلف شهری به مسابقه با ماشین های دیگر خواهید پرداخت.

 

 

ماشین سواری در تپه ها

بعید است اهل اپلیکیشن های بازی باشید و Hill Climb را بازي نکرده باشید. یک مسابقه ماشین که در آن باید با وسایل نقلیه مختلفی که در اختیارتان است از کوه و تپه و مسیرهاي مختلف و عجیب و غریبی که در آن قرار دارید، بگذرید و مواظب باشید تعادل ماشین تان به هم نخورد.

Hill Climb

در این بازی شما از دو دکمه به عنوان گاز و ترمز استفاده می کنید و با تغییر شیب گوشی می توانید به حفظ تعادل ماشینتان کمک کنید. ویژگی مهمی که به نسخه دوم این بازي اضافه شده رقابت با ماشین های دیگر است، یعنی علاوه بر این که باید بدون تمام شدن بنزین ماشینتان را به پایان خط برسانید، با دیگر ماشین ها هم رقابت می کنید.

 

تفاوت مهم دیگر ارتقا گرافیک بازي است. در Hill Climb Racing 2 جزئیات بسیار بیشتري به مسیرها اضافه شده است. با این حال همچنان این بازي روی گوشی هاي ضعیف تر هم قابل اجرا است. با این که چند روز بیشتر از انتشار این بازي نگذشته بیش از پنج میلیون نفر آن را نصب کرده اند.

 

 

بازی رانندگی با ماشین سنگین اندروید

این بازي یک شبیه ساز رانندگی با ماشین هاي سنگین است. شما راننده یک تانکر سوخت هستید که باید بارتان را به سلامت از نقطه اي به نقطه دیگر برسانید. فضاي این بازي سه بعدي است و از لحاظ گرافیکی کاملا شما را مجذوب می کند. بازي بتدریج به مراحل سخت تري می رسد و شما باید مهارت تان را براي عبور از سربالایی ها، پیچ هاي تند، دره ها و چاله هاي بزرگ آب محک بزنید. هدف رساندن سوخت به پمپ هاي بنزین بین جاده اي و مخازن سوخت است. راننده تریلی شدن در دل طبیعت و مسیرهاي کوهستانی گرچه بسیار حساس بوده و دقت می خواهد، ولی لذتبخش است.

بیشتر بخوانید  نمایش کلاس Sorcerer در تریلر جدید بازی Diablo 4

بهترین بازی های ماشین اندروید

برای راندن ماشین به پدال گاز و ترمز، دنده عقب و جلو و فرمان دسترسی دارید. اگر فکر می کنید از پسش برمی آیید، این اپلیکیشن را نصب کنید. بخصوص که به روزسانی جدید این بازی هم بتازگی آمده و همه نواقص و ضعف هاي نسخه هاي قبلی رفع شده است.

 

 

رانندگی در زمین و آسمان

در Race Off باید با دو پدال گاز و ترمز تعادل ماشین تان را حفظ کنید، آن هم نه فقط روی زمین، بلکه حتی زمانی که به هوا پرتاب می شوید. فرق این بازی با بازی هایی مثل Hill Climb سه بعدی بودن آن است و زاویه ای که از آن ماشین تان را می بینید. گرافیک بازی هم واقعا چشم نواز و دوست داشتنی است. حرکت هایی که در آسمان می کنید هم امتیاز دارد. سر راه سکه و چیزهای مختلفى برایتان هست، باید حواستان به بنزین هم باشد، چون اگر سریع تر به گالن بعدی بنزین نرسید در راه می مانید.

بهترین بازی های ماشین اندروید

در راه به چیزهایی مختلف مثل پیچ های چرخ و فلکی، شتاب دهنده ها و… برخورد خواهید کرد. مبنای بازی فقط ثبت رکوردهای بهتر نیست و با حریف های مجازی و واقعی آنلاین مسابقه خواهید داد. برای این که بتوانید بهتر عمل کنید باید ماشین تان را تقویت کرده و ماشین های تازه تر و عجیب و غریب بخرید. با امتیازاتی که جمع می کنید می توانید مسیرهای بعدی را باز کنید تا در نقشه های جدید برانید.

 

 

سرعت تا حد مرگ

Real Speed Car Racing یکی از جدیدترین بازی های ماشین است که طرفداران زیادی دارد. با این بازی می توانید سرعتی دیوانه وار را در پیست و خیابان های شهر تجربه کنید.

بازی ماشین در شهر اندروید

ماشین تان را در خیابان ها، روی پل ها و جاده های کوهستانی و جنگلی برانید یا هیجان راندن بین موانع و ماشین های مختلف را تجربه کنید. حالت های مختلف رانندگی آزاد، مسابقه در پیست ها و محل های مختلف و همینطور مسابقه زمانی را که در آن باید از دروازه های ممتد بگذرید، می توانید در این اپ بازی کنید. نحوه بازی بسیار ساده است، با لمس کردن صفحه گاز می دهید و با لمس ترمز در گوشه سمت چپ سرعتتان را کم می کنید.

 

برای تکان دادن فرمان نیز باید گوشی تان را به راست و چپ حرکت دهید. کسانی که به این بازی نمره داده اند دو دسته اند یا آن را جزو بهترین بازی های ماشین اندروید نام برده اند یا اصلا بازی را دوست نداشته اند و کمتر کسی به آن نمره متوسط داده است. یک عده گفته اند گرافیکش فوق العاده است و عده کمی هم آن را افتضاح دانسته اند! به هر حال بهتر است خودتان بازی کنید.

 

 

بازی ماشین دکتر رانندگی Dr. Driving

بهترین بازی های ماشین اندروید

این یکی از بهترین بازی های اتومبیلرانی است که می توانید در گوشی هوشمند اندرویدی خود بازی کنید. دکتر رانندگی یک بازی بصری خیره کننده است که همراه با موسیقی متن فیلم عالی است. گیم پلی بسیار اعتیاد آور است و بهترین کار این است که می توانید بازی را با سایر بازیکنان انجام دهید.

 

 

بازی ماشین اندروید پرندگان عصبانی ! (Angry Birds Go!)

Angry Birds Go

این در واقع یک بازی مسابقه ای است اما به سبک رانندگی با کاراکترهای هیجان انگیز پرندگان خشمگین . شما باید مراقب جاده های خطرناک باشید و مخالفان گمراه کننده ای که برای رسیدن به مقام اول کاری انجام دهند را شکست بدهید. برای کسب جوایز پیشی بگیرید ، وسیله خود را ارتقا دهید و به بهترین راننده پیگگی جزیره ای که تاکنون دیده اید تبدیل شوید.

 

 

بازی ماشین غول پیکر اندروید Monster Truck Destruction

Monster Truck Destruction از هیجان انگیزترین بازی های ماشین سواری از نوع سنگین و قدرتمند می باشد که بصورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و بیش از ۱۰ میلیون بار نصب نشان از محبوبیت بسیار بالای این بازی مهیج و سرگرم کننده دارد.

بهترین بازی های ماشین اندروید

شما با بیش از ۶۰ کامیون هیولا و غول پیکر مواجه هستید که باید یکی از آن ها را انتخاب کنید و هرچیزی که در سر مسیرتان می باشد را نابود کنید و مراحل را یکی پس از دیگری رد کنید. گرافیک HD این بازی و صداگذاری مهیج آن تجربه یک بازی لذت بخش رانندگی را در گوشی اندرویدی شما به ارمغان خواهد آورد. همین حالا می توانید با کلیک بر روی لینک زیر این بازی زیبا را از گوگل پلی نصب کنید.

 

 

امیدواریم از لیست بهترین و گرافیکی ترین بازی های ماشین اندروید یک گزینه مناسب و سرگرم کننده را برای گوشی خود انتخاب کرده باشید.  با نظرات خود به ما انرژی بیشتری بدهید.

 

اگر از علاقه مندان به بازی های آفلاین ماشین سواری هستید ، پس توصیه میکنیم مقاله بعدی ما با عنوان دانلود ۱۰ بازی ماشین آفلاین برای اندروید را از دست ندهید.

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Red Dead Redemption به کامپیوتر می‌آید؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت راک‌استار گیمز قصد عرضه نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption را دارد. به‌نظر می‌رسد که شرکت Rockstar Games در حال توسعه