اولین تصاویر فصل سوم انیمیشن What If کاپیتان آمریکا جدید را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

مارول استودیو اولین تصاویر رسمی فصل سوم انیمیشن ?…What If را منتشر کرده است که در آن شاهد نگاهی جالب توجه به این فصل هستیم.

مقاله‌ مرتبط:

فصل سوم انیمیشن What If در راه است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فصل بعدی انیمیشن چه می‌شود اگر…؟ منتشر شده است. مارول استودیو به‌تازگی تصاویر جدیدی از فصل سوم انیمیشن ?…What If منتشر کرده است که در این تصاویر می‌توان کاپیتان آمریکا نسخه سم ویلسون، کاپیتان آمریکایی که سوار یک ربات غول‌پیکر است، رد گاردین، وینتر سولجر و مرد مورچه‌ای را مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید این ۴ تصویر را مشاهده کنید:

فصل سوم انیمیشن ?…What If قرار است در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۴ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که ای‌سی بردلی، رهبر تیم نویسندگان این انیمیشن سریالی دنیای سینمایی مارول در فصل سوم آن بازنگشته است، اما سازندگان جدید این سریال انیمیشنی هنوز مشخص و معرفی نشده‌اند. در هر حال می‌توان انتظار داشت که  برایان اندروز برای کارگردانی فصل جدید انیمیشن چه می‌شود اگر…؟ بازگشته باشد. 

فصل اول انیمیشن What If در سال ۲۰۲۱ و فصل دوم این انیمیشن سریالی در اواخر سال ۲۰۲۳ از شبکه دیزنی پلاس پخش شده بودند. هر فصل دارای ۹ قسمت نیم ساعته بوده است که انتظار می‌رود فصل سوم نیز دارای ۹ قسمت باشد. همچنین شایعاتی مبنی‌بر ساخت فصل چهارم انیمیشن ?…What If شنیده می‌شود، اما مارول هنوز واکنشی به این شایعات نداشته است. در سال ۲۰۲۴ طرفداران MCU می‌توانند منتظر انیمیشن X-Men ’97، انیمیشن Your Friendly Neighborhood Spider-Man و انیمیشن Eyes of Wakanda نیز باشند.

بیشتر بخوانید  زمان شروع تولید فیلم Five Nights at Freddy’s 2 اعلام شد

اخبار مرتبط