دنباله فیلم ۲۸ روز بعد به کارگردانی دنی بویل ساخته می‌شود

اشتراک گذاری

دنی بویل به‌عنوان کارگردان و الکس گارلند به‌عنوان نویسنده در حال همکاری دوباره با یکدیگر برای ساخت دنباله فیلم 28Days Later هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله یکی از تحسین شده‌ترین فیلم‌های پسارستاخیزی و زامبی محور در دست ساخت است. پس از دو دهه دنباله فیلم 28Days Later در دست ساخت است که این فیلم قرار است 28Years Later نام داشته باشد. دنی بویل و الکس گارلند که به ترتیب وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ۲۸ روز بعد را بر عهده داشتند، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم باز خواهند گشت تا دوباره با یکدیگر همکاری کنند. 

منابع نزدیک می‌گویند که بویل و گارلند در حال ارائه این فیلم به شرکت‌ها و سرویس‌های استریم مختلف هستند و انتظار می‌رود آن‌ها دیداری با مشتریان احتمالی در این هفته داشته باشند. پیش از این در سال ۲۰۰۷ فیلم 28Weeks Later که دنباله فیلم اول بود، اکران شد که نتوانست عملکرد موفق قسمت اول را تکرار کند. این فیلم بیشتر یک دنباله مستقل از نظر داستانی بود و بویل و گارلند تنها به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در آن حضور داشتند. همچنین منابع نزدیک می‌گویند که فیلم ۲۸ سال بعد ممکن است شروع کننده یک سه‌گانه جدید هم باشد.

بویل کارگردانی قسمت اول را بر عهده دارد و گارلند فیلمنامه هر سه قسمت فیلم را خواهد نوشت. بودجه هر قسمت قرار است ۷۵ میلیون دلار باشد. آن‌ها امیدوار هستند که به ساخت هر سه قسمت چراغ سبز نشان داده شود، اما اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. کیلین مورفی، نائومی هریس، مگان برنز، کریستوفر اکلستون، برندن گلیسون، نوآ هانتلی، دیوید اشنایدر و لوک مابلی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم 28Days Later به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید  کریس پاین از احتمال تولید فیلم Dungeons and Dragons 2 می‌گوید

دنی بویل که پیش از این برای کارگردانی فیلم Slumdog Millionaire جایزه اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرده بود، در سال ۲۰۱۹ فیلم Yesterday را کارگردانی کرد و در سال ۲۰۲۲ نیز هر ۶ قسمت سریال Pistol را کارگردانی کرده است. الکس گارلند طی این سال‌ها بیشتر برای کارگردانی آثاری چون فیلم Ex Machina، فیلم Annihilation، فیلم Men و سریال Devs شناخته می‌شود که اخیرا فیلم Civil War را کارگردانی کرده است. 

اخبار مرتبط