افزایش فروش پلی استیشن 5 در بریتانیا به لطف کاهش قیمت این کنسول

اشتراک گذاری

کنسول پلی استیشن 5 توانسته است بار دیگر فروش مناسبی در بریتانیا داشته باشد؛ این بار در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ و به‌لطف کاهش قیمت.

جزئیات بازار گیمینگ بریتانیا برای ماه ژوئیه ۲۰۲۳ مشخص شده است و ظاهرا تخفیف‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تاثیر زیادی در فروش محصولات داشته است. اخیرا کنسول پلی استیشن 5 با کاهش قیمت موقتی رو‌به‌رو شد و همین باعث شده این کنسول دربرابر رقبا موفق‌تر ظاهر شود. فروش PS5 در ژوئیه در مقابل ژوئن اندکی بیشتر شده؛ درحالی‌که فروش ایکس باکس سری ایکس | سری اس و نینتندو سوییچ کاهش یافته است. همچنین فروش این کنسول سونی ۶۸ درصد بیشتر از بازه مشابه سال قبل است.

سخت‌افزارهای سونی اوضاع مناسبی دارند و فروش پلی استیشن 4 هم نسبت به سال گذشته ۳۳۱ درصد افزایش یافته است. همچنین این شرکت ژاپنی در فروشگاه پلی استیشن هم فروشی مناسب داشته و تخفیفات عظیم تابستانی که همچنان ادامه دارد باعث شده چند بازی به چارت فروش‌ بازگردند. در مجموع فروش فیزیکی و دیجیتالی روی تمامی پلتفرم‌ها، بازی فیفا ۲۳ در صدر قرار دارد و سپس GTA V و رد دد ردمپشن ۲ در رتبه‌های بعدی جا خوش کرده‌اند. در کل فروش نرم‌افزاری امسال، یک سوم بیشتر از سال گذشته است.

جدول فروش بازی‌ها در ژوئیه ۲۰۲۳ بریتانیا

  1. FIFA 23
  2. Grand Theft Auto V
  3. Red Dead Redemption 2
  4. Call of Duty: Black Ops 2
  5. Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)
  6. Hogwarts Legacy
  7. F1 23
  8. Minecraft
  9. Call of Duty: Modern Warfare 2 (2022)
  10. Diablo 4
بیشتر بخوانید  شوهی یوشیدا جایزه بفتا دریافت می‌کند

اخبار مرتبط