انیمیشن Blue Beetle دنیای دی سی در دست ساخت است

اشتراک گذاری

دی سی استودیو و برادران وارنر در حال ساخت یک انیمیشن سریالی براساس شخصیت Blue Beetle هستند.

مقاله‌ مرتبط:

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بلو بیتل به دنیای انیمیشن خواهد آمد. منابع نزدیک به ددلاین گفتند که بخش انیمیشن برادران وارنر و دی سی استودیو در تلاش هستند تا داستان بلو بیتل را با ساخت یک انیمیشن سریالی ادامه دهند.میگوئل پوگا با سابقه ساخت انیمیشن The Casagrandes به‌عنوان شورانر و کارگردان به‌همراه کریستین مارتینز با سابقه نوشتن فیلمنامه سریال Women of the Movement به‌عنوان نویسنده در انیمیشن Blue Beetle حضور خواهند داشت.

آنجل مانوئل سوتو، کارگردان فیلم Blue Beetle به‌همراه زولو مریجونیا، بازیگر نقش جیمی ریس ملقب به بلو بیتل در فیلم آن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در انیمیشن بلو بیتل حضور دارند. گفته می‌شود که زولو مریجونیا احتمالا برای صداپیشگی شخصیت بلو بیتل در انیمیشن Blue Beetle باز خواهد گشت. بااین‌حال او اکنون قراردادی برای این موضوع ندارد، اما دی‌سی واکنش مثبتی از این بازیگر برای حضور در انیمیشن دریافت کرده است.

ددلاین می‌گوید که این سریال انیمیشنی براساس فیلم Blue Beetle ساخته خواهد شد که در دوره قبلی دی‌سی استودیو ساخته شده بود و حالا گفته می‌شود تغییراتی نسبت به داستان اصلی خواهد داشت. در عوض انیمیشن بلو بیتل قرار است داستان شخصی خودش را داشته باشد که موفقیت آن می‌تواند باعث بازگشت این شخصیت به سالن‌های سینما شود. فیلم Blue Beetle سال گذشته روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۱۳۰.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

این فروش شامل بیش از ۷۲.۴ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۵۸.۳ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. در دنیای کمیک، شخصیت جیمی ریس توسط کیث گیفن، جان راجرز و کالی همنر خلق و در سال ۲۰۰۶ برای اولین‌بار در شماره سوم کمیک Infinite Crisis معرفی شد.

بیشتر بخوانید  عبور فروش جهانی مجموعه فیلم جان ویک از مرز یک میلیارد دلار

اخبار مرتبط