احتمال برگزاری شوکیس دوم پلی استیشن در سال ۲۰۲۳

احتمال برگزاری شوکیس دوم پلی استیشن در سال ۲۰۲۳

اشتراک گذاری

احتمال دارد در ادامه‌ی سال میلادی باز هم شاهد برگزاری شوکیس پلی استیشن باشیم.

اگر مراسم‌های State of Play را در نظر بگیریم، شرکت سونی چند سالی است که هر سال، چند لایواستریم پخش می‌کند. البته شوکیس هفته‌ی گذشته‌ی پلی استیشن خاص تلقی می‌شد. زیرا در نزدیکی زمان برگزاری هرساله مراسم E3 برگزار شد؛ هرچند نتوانست انتظارات برخی از بازیکن‌ها را برآورده کند. شاید شوکیس چند روز قبل، آخرین شوکیس پلی استیشن در سال ۲۰۲۳ میلادی نباشد.

با اینکه در گذشته نمایش‌های State of Play جذابی هم داشته‌ایم، اما این نوع مراسم‌ها به‌طور کلی کوتاه‌تر هستند و مقیاس کوچک‌تری دارد. اکنون ایتن گش، خبرنگار ارشد رسانه کوتاکو به‌نقل از منابعی تایید کرد هم پلی استیشن و هم نیننتندو در سال جاری شوکیس برگزار خواهند کرد. همان‌طور که در متن خبر نوشته شد، پخش لایواستریم‌ها عجیب نیست و انتظار می‌رفت در ماه‌های آتی نمایشی مختص بازی Marvel’s Spider-Man 2 پخش شود. همچنین صرف‌نظر از رویداد هفته‌ی گذشته، سونی بازی‌های فرست-پارتی در حال تولید زیادی دارد که باید معرفی شوند. کالین موریاتی از رسانه Last Stand Media هم ادعا کرد که پلی استیشن یک شوکیس دیگر برای سال ۲۰۲۳ میلادی دارد.

به‌علاوه اگر فهرست عظیم بازی‌های ترد-پارتی را هم در نظر بگیریم، شرکای زیادی هستند که قصد دارند از قدرت تبلیغاتی پلی استیشن بهره ببرند تا بازی خود را بر سر زبان‌ها بیاندازند. درنهایت اگر شاهد نمایش‌های بیشتری نباشیم، تعجب‌آور خواهد بود. شاید اگر سونی نقشه‌ی راه خود برای ادامه سال ۲۰۲۳ و بازی‌های در دست ساخت را شرح دهد، برای طرفداران جذاب باشد. اما متاسفانه رویه‌ی این شرکت ژاپنی در رونمایی از بازی‌ها و نمایش آن‌ها تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید  حجم بازی Princess Peach: Showtime مشخص شد

اخبار مرتبط