فرام‌سافتور مالکیت کامل بازی Elden Ring را در اختیار گرفت

اشتراک گذاری

طبق اسناد موجود در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا، فرام‌سافتور علامت تجاری Elden Ring را از بندای نامکو خریداری کرده است.

علامت تجاری Elden Ring دیگر جزو دارایی‌هایی شرکت بندای نامکو نیست و به استودیوی فرام‌سافتور تعلق دارد. براساس گزارش رسانه VGC، اخیرا سندی به اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا ارسال شده است که نشان می‌دهد فرام‌سافتور، توسعه‌دهنده بازی Elden Ring حقوق کامل نام این اثر را به‌دست آورده است و دیگر بندای نامکو که وظیفه انتشار آن را برعهده داشت، مالکیتی روی نام علامت تجاری Elden Ring ندارد.

این‌طور که در گزارش VGC آمده است، به‌نظر می‌رسد که تنها نام بازی الدن رینگ به استودیوی فرام‌سافتور انتقال پیدا کرده است و اگرچه این امکان وجود دارد که حقوق خود بازی نیز به این توسعه‌دهنده واگذار شده باشد، اما اسناد حال حاضر فقط تصاحب نام Elden Ring را نشان می‌دهند و از وضعیت حقوق بازی اطلاعاتی در دسترس نیست. ریچارد هوگ، وکیل حقوقی به VGC گفته است که احتمال دارد انتقال مالکیت آی‌پی Elden Ring ازطریق اسناد ارائه شده به اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا انجام نشده باشد و درعوض استودیوی فرام‌سافتور و بندای نامکو یک قرارداد را با یکدیگر امضا کرده باشند.

استودیوی فرام‌سافتور درحال‌حاضر روی یک بسته الحاقی برای بازی Elden Ring کار می‌کند که Shadow of the Erdtree نام دارد و از تاریخ انتشار آن اطلاعاتی در دسترس نیست. بااین‌حال گزارش‌ها می‌گویند که این دی‌ال‌سی در مرحله تست تضمین کیفیت قرار دارد و بنابراین عرضه آن نزدیک است.

بیشتر بخوانید  بی‌اطلاعی خالق سری Monkey Island از کراس‌اور با Sea of Thieves

بازی Elden Ring هم‌اکنون ازطریق پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.

اخبار مرتبط