احتمالا Ace Combat 8 پروژه بزرگ بعدی بندای نامکو است

اشتراک گذاری

به نظر می‌رسد بازی Ace Combat 8 به‌عنوان پروژه بزرگ بعدی شرکت بندای نامکو در حال توسعه است.

شرکت بندای نامکو درحال‌حاضر توسعه پروژه‌های هیجان‌انگیزی ازجمله Dragon Ball: Sparking! ZERO و Little Nightmares 3 را پیش می‌برد. بااین‌حال به نظر می‌رسد پروژه بعدی این شرکت در مقیاسی گسترده، Ace Combat 8 باشد. درهمین‌راستا اخیرا Midori، افشاگر برجسته اخبار دو شرکت سگا و آتلوس در پاسخ به سوال کاربری در توییتر گفت پروژه Chronicle به‌عنوان بازی بزرگ بعدی شرکت بندای نامکو با پشتیبانی دو تیم ILCA و ORCA در حال توسعه است که احتمال می‌رود همان Ace Combat 8 باشد.

بااینکه نمی‌توان این گزارش را به‌عنوان خبری قطعی تلقی کرد، اما منطقی به نظر می‌رسد. بندای نامکو توسعه Ace Combat جدید را در آگست ۲۰۲۱ تایید کرد و در ادامه کازوتوکی کانو، مدیر فرانچایز Ace Combat به توسعه بازی بعدی سری با آنریل انجین 5 اشاره داشت. بندای نامکو در ادامه همکاری با تیم ILCA را شروع کرد تا توسعه پروژه را پیش ببرد و در سال ۲۰۲۲ استودیو جدید Bandai Namco Aces را با هدف ارائه‌ تجربه‌ای فوق‌العاده و فراترازانتظار طرفداران سراسر جهان تاسیس کرد.

باتوجه‌به اینکه رویداد سامر گیم فست در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ (۷ ژوئن ۱۴۰۳) برگزار می‌شود، طرفداران سری Ace Combat می‌توانند برای دیدن نمایش جدید از نسخه آینده سری امیدوار باشند.

بیشتر بخوانید  فروش ریمیک Resident Evil 2 به ۱۳.۹ میلیون نسخه رسید

اخبار مرتبط