Metal Gear Solid Delta: Snake Eater سیستم جراحت واقع‌گرایانه دارد

پیش‌روی مخفیانه اسنیک با استتار تمساح در رودخانه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

اشتراک گذاری

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater شامل سیستم آسیب و جراحت پویا و واقع‌گرایانه خواهد بود.

شرکت کونامی و استودیو Virtuos پس از نمایش اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در شوکیس بازی‌های ایکس باکس، جزئیاتی را با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند. بااینکه ارتقای بصری این بازسازی به‌لطف توسعه با آنریل انجین 5 چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد، تیم سازنده تلاش کرده است تجربه‌ای وفادار به نسخه اورجینال را تقدیم بازیکن‌ها کند.

به‌گفته کونامی بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater شامل جنگل‌ها و باتلاق‌های زنده خواهد بود که هرکدام جزئیاتی منحصربه‌فرد از حیات وحش را تصویر می‌کشند. همچنین می‌توان انتظار جزئیات ریزتری برای انیمیشن‌های صورت شخصیت‌ها داشت؛ به‌طوری‌که چین‌ و چروک، منافذ پوستی، حرکت مجزای کره و عنبیه چشم در بازی گنجانده شده است تا انیمیشن‌هایی عمیق و احساسی را روی صورت افراد شاهد باشیم.

بااین‌حال یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را می‌توان سیستم آسیب و جراحت پویا و واقع‌گرایانه آن دانست. به‌لطف توسعه این سیستم، هرگونه جراحت از کبودی‌های سطحی تا زخم عمیق گلوله‌ها به‌صورت واقعی و Real-Time نشان داده می‌شوند و لباس‌های اسنیک در درگیری‌ها دچار فرسودگی یا پارگی خواهند شد. علاوه‌براین برخی جراحت‌ها ممکن است زخم‌های دائمی بر جای گذارند تا نشان‌دهنده ماجراجویی‌های منحصربه‌فرد هر شخصیت در روایت داستان باشند.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای عرضه روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در سال جاری برنامه‌ریزی شده است. بااین‌حال شایعه‌ها به احتمال تعویق آن تا سال ۲۰۲۵ اشاره کرده‌اند. کونامی در برنامه دارد نمایشی گسترده‌تر از گیم‌پلی این بازسازی را در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۴) پخش کند.

بیشتر بخوانید  استقبال بسیار ضعیف از نسخه پی سی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart

اخبار مرتبط