جی تی ای ۶ ویژگی جذاب سن اندریاس را به ارث می‌برد

اشتراک گذاری

بازی GTA 6 احتمالا مانند Grand Theft Auto: San Andreas دارای سیستم افزایش و کاهش وزن خواهد بود.

شرکت راک‌استار اکنون با تمام قوا روی توسعه Grand Theft Auto 6 کار می‌کند تا این بازی را در پاییز ۲۰۲۵ تقدیم گیمرها کند. این نسخه با فاصله یک دهه از نسخه قبلی روانه بازار می‌شود که همین موضوع باعث افزایش تقاضا و انتظارات طرفدارها شده است. نظر به اینکه بازی GTA San Andreas اغلب به‌عنوان بهترین نسخه این مجموعه در نظر گرفته می‌شود، بسیاری از بازیکن‌ها امیدوار هستند که جی‌تی‌ای ۶ عناصر مختلفی از این نسخه را قرض بگیرد.

بازی Grand Theft Auto: San Andreas امکان شخصی‌سازی هیکل سی‌جی را برای بازیکن‌ها فراهم کرد. در این بازی خوردن غذا و رفتن به باشگاه تأثیر قابل‌توجهی بر فیزیک بدن این کاراکتر داشت و گیمرها را برای رسیدن به تناسب اندام به ورزش تشویق می‌کرد. چند سال پیش نشانه‌هایی از سیستم افزایش و کاهش وزن در اطلاعات لورفته از بازی جی تی ای ۶ رؤیت شد و باشگاه‌ها و ورزش کُشتی به‌عنوان فعالیت‌های قابل انجام در فایل‌های فاش‌شده ذکر شده بودند.

کلیپ‌های لورفته GTA 6 فیزیک بدنی متفاوت جیسون و لوسیا را نشان می‌دادند. در یکی از کلیپ‌ها جیسون در مقایسه با سایر ویدیوها بسیار عضلانی‌تر به‌نظر می‌رسید و تناسب اندام بیشتر لوسیا در برخی از کلیپ‌ها کاملا مشهود بود. ظاهرا این دو کاراکتر می‌توانند تغییراتی مشابه CJ داشته باشند و اعمال گیمرها بر ظاهر آن‌ها تأثیر می‌گذارد. این مکانیک در نسخه‌های اخیر جی‌تی‌ای غایب بود، اما بازگشت آن احتمالا امکان شخصی‌سازی بیشتر کاراکترها را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید  بازگشت صداپیشه‌های بازی اصلی در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

بازی GTA 6 در زمان عرضه دردسترس کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت. کاربران کامپیوتر نیز احتمالا با فاصله یک یا دو سال قادر به تجربه بازی خواهند بود. مدتی قبل استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو اعلام کرد که احتمال تأخیر جی‌تی‌ای ۶ بسیار اندک است: «امکان ناتوانی در عرضه به‌موقع آثار در این صنعت وجود دارد و ما نیز از آن مصون نیستیم، اما بسیار به عرضه بازی در موعد مقرر اطمینان داریم.»

اخبار مرتبط