فیلم A Quiet Place: Day One با رکوردشکنی آغاز کرد

لوپیتا نیونگو در نقش سم در فیلم A Quiet Place: Day One

اشتراک گذاری

فیلم A Quiet Place: Day One موفق شد رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه فیلم‌های دنیای یک مکان ساکت را به‌نام خود ثبت کند.

فیلم A Quiet Place: Day One سرانجام پس از دریافت نقدهای مثبت در روز جمعه هفته گذشته روی پرده‌های سینما رفت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید فیلم A Quiet Place با استقبال تماشاگران مواجه شده است. فیلم A Quiet Place: Day One موفق شد در ۳ روز اول اکران خود ۵۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کند و با اینکه نتوانست انیمیشن Inside Out 2 را شکست دهد، اما توانست رکورد افتتاحیه مجموعه ترسناک یک مکان ساکت را بشکند.

همچنین این فیلم ترسناک سینمااسکور B+ را از تماشاگران دریافت کرده است که مشابه قسمت اول است. پیش از این فیلم A Quiet Place با افتتاحیه ۵۰.۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ و فیلم A Quiet Place Part II با افتتاحیه ۴۷.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ روی پرده‌های سینما رفته بودند. همچنین فیلم A Quiet Place: Day One حدود ۴۵.۵ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی فروش کرده است تا در مجموع ۹۸.۵ میلیون دلار در گیشه جهانی در هفته اول اکران خود فروش کند.

فیلم A Quiet Place: Day One قرار است یک داستان پیش درآمد در مورد حمله فضایی‌ها به زمین را دنبال کند و تمرکز آن روی روز اول حمله این موجودات به زمین است. اتفاقات فیلم از شهر نیویورک آغاز می‌شود و تمرکز آن روی و شخصیت سم و اریک خواهد بود. فیلم A Quiet Place در سال ۲۰۱۸ روی پرده رفت و موفق شد بیش از ۳۴۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. سپس فیلم A Quiet Place Part 2 در سال ۲۰۲۱ روی پرده‌های سینما رفت و به فروش ۲۹۷.۴ میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید  انتخاب جیسون موموآ برای نقش لوبو در دنیای دی سی یونیورس

مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم Pig وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place: Day One براساس ایده‌ و داستانی از جان کرازینسکی را بر عهده داشته است. لوپیتا نیونگو، جوزف کوئین، جایمن هانسو، الکس وولف و دنی اوهر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place: Day One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین فیلم A Quiet Place 3 در دست ساخت است که این فیلم ترسناک احتمالا در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

اخبار مرتبط