اولین تریلر انیمیشن موانا ۲ دیزنی رکوردشکنی کرد

اشتراک گذاری

با اعلام دیزنی، اولین تریلر انیمیشن Moana 2 رکورد بیشترین میزان تماشا یک تریلر دیزنی یا پیکسار در اولین روز انتشار را شکسته است.

هفته گذشته اولین تریلر انیمیشن موانا ۲ منتشر شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این تریلر توانسته است رکوردشکنی کند. والت دیزنی اعلام کرد که اولین تریلر انیمیشن Moana 2 بیش از هر تریلر دیگری از استودیو انیمیشن‌سازی دیزنی یا پیکسار در ۲۴ ساعت اول پخش تماشا شده و رکوردشکنی کرده است. اولین تریلر انیمیشن موانا ۲ بیش از ۱۷۸ میلیون بار در اولین روز پخش تماشا شده است.

در یک مقایسه با آثا پیکسار و دیزنی، اولین تریلر انیمیشن Inside Out 2 بیش از ۱۵۷ میلیون بار، اولین تریلر انیمیشن Frozen 2 بیش از ۱۱۶ میلیون بار و اولین تریلر انیمیشن Incredibles 2 بیش از ۱۱۳ میلیون بار تماشا شده بودند. همچنین اولین تریلر انیمیشن Moana 2 قرار است پیش از نمایش انیمیشن Inside Out 2 در سالن‌های سینما نمایش داده شود که پیش‌بینی می‌شود دنباله انیمیشن Inside Out افتتاحیه‌ای در حدود ۸۰ تا ۸۵ میلیون دلار را تجربه کند که خبر خوبی برای آثار دیزنی و پیکسار است.

انیمیشن Moana 2 ادامه داستان موزیکال موانا را روایت خواهد کرد که او به‌همراه مائووی و گروهی از دریانوردان کاملا جدید و غیر معمول یک سفر دریایی جدید را آغاز می‌کند. موانا پس از اینکه با پیامی غیر منتظره از اجداد راه‌یاب خود مواجه می‌شود، باید به دریاهای دور از اقیانوس و در آب‌های خطرناک و گمشده سفر کند تا با ماجراجویی جدیدی مواجه شود که پیش از این آن را تجربه نکرده است.

بیشتر بخوانید  انیمیشن Invincible برای فصل چهارم و پنجم تمدید شده است

دیوید دریک جونیور، طراح داستانی و هنری با سابقه دیزنی که سابقه کار روی انیمیشن موانا، انیمیشن Raya and the Last Dragon و انیمیشن Encanto را در کارنامه خود دارد، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن موانا ۲ را بر عهده گرفته است. آلیئی کراوالیو در نقش موانا، دواین جانسون در نقش مائووی، تمورا موریسون، نیکول شرزینگر و آلن تودیک از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در در انیمیشن Moana 2 حضور دارند.

انیمیشن Moana 2 قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) اکران شود. همچنین انیمیشن Inside Out 2 برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. ابیگیل بارلو، امیلی بیر و اوپتایا فوای که هر یک برنده یا نامزد دریافت جایزه گرمی شده‌اند، وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های انیمیشن موانا ۲ را بر عهده دارند.

اخبار مرتبط

کامپیوتر

هیچ بخشی از بازی Avowed تکراری نیست

کارگردان بازی Avowed به بازیکنان اطمینان داده که هیچ بخشی از این بازی کپی نشده و تمام محتواهای اصلی و فرعی طراحی مستقلی دارند. بازی