فیلم ونوم ۳ به کار مجموعه پایان خواهد داد

اشتراک گذاری

تیم راثمن، مدیرعامل سونی پیکچرز اعلام کرد که Venom: The Last Dance آخرین فیلم مجموعه ونوم خواهد بود.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فیلم Venom: The Last Dance (ونوم: آخرین رقص) پایان کار این مجموعه را رقم خواهد زد. تیم راثمن، رئیس و مدیرعامل سونی پیکچرز اخیرا در گفت‌وگو با رسانه Deadline به فیلم‌های آتی شرکت اشاره کرد و در بخش دیگری از اظهارات خود تأیید کرد که مجموعه فیلم‌های ونوم با اکران سومین دنباله به پایان راه خود می‌رسد. او در این‌باره گفت: «سومین و آخرین فیلم Venom بسیار شگرف خواهد بود.»

فیلم Venom: The Last Dance با نقش‌آفرینی تام هاردی برای اکران در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۴) در نظر گرفته شده است. درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از این دنباله در دست نیست. تام هاردی دوباره برای ایفای نقش اصلی ونوم ۳ بازمی‌گردد و جونو تمپل، بازیگر سریال Ted Lasso (تد لاسو) و چیویتل اجیوفور، بازیگر فیلم Twelve Years a Slave (دوازده سال بردگی) نیز در این فیلم بازی می‌کنند؛ هرچند درحال‌حاضر نقش‌های آن‌ها مشخص نیست.

کلی مارسل، نویسنده فیلم‌های Venom و Venom: Let There Be Carnage (ونوم: بگذارید کارنیج بیاید)، در نخستین تجربه کارگردانی سکان هدایت قسمت سوم ونوم را در دست می‌گیرد. تام هاردی، کلی مارسل، ایمی پاسکال، آوی آراد، مت تولماچ و هاچ پارکر به‌عنوان تهیه‌کنندگان ونوم: آخرین رقص فعالیت می‌کنند. کلی مارسل فیلم‌نامه این فیلم را براساس داستانی از خود و تام هاردی به رشته تحریر درآورده است، اما فعلا جزئیات آن مخفی نگه داشته می‌شود.

بیشتر بخوانید  نام فیلم Deadpool 3 احتمالا فاش شده است

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار