رونمایی از نام سریال اسپین-آف The Walking Dead با تمرکز روی ریک و میشون در تریلر تازه

اشتراک گذاری

شبکه AMC با پخش یک تیزر کوتاه از نام سریال اسپین-آف The Walking Dead با تمرکز روی ریک و میشون پرده برداشت.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه AMC با پخش یک تیزر از نام سریال فرعی مردگان متحرک با تمرکز روی ریک و میشون رونمایی کرده است. این سریال با نام The Walking Dead: The Ones Who Live (مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند) در سال ۲۰۲۴ پخش می‌شود. تیزر تازه ریک و میشون را در میان دود قرمز رنگی به نمایش درمی‌آورد و دانای گوریرا به‌عنوان راوی، توضیحاتی را درباره وقایع سریال ارائه می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان سریال ۶ قسمتی The Walking Dead: The Ones Who Live می‌خوانیم: «این سریال داستانی عاشقانه حماسی از دو کاراکتر را ارائه می‌دهد که به‌وسیله دنیایی تغییریافته تحول پیدا کردند. بُعد مسافت و قدرتی شکست‌ناپذیر، آن‌ها را از یکدیگر دور نگه داشت. ریک و میشون وارد دنیایی می‌شوند که بر پایه جنگ علیه مردگان و درنهایت جنگ علیه زنده‌ها بنا نهاده شده است. آیا آن‌ها در مکان و موقعیتی متفاوت می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند؟».

این سریال اسپین-آف مردگان متحرک با نقش‌آفرینی اندرو لینکلن و دانای گوریرا براساس کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. رابرت کرکمن، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکترو، دیوید آلپرت، جوزف اینکاپررا، گیل آن هرد، دنیس هاث و آنجلا کانگ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و اسکات ام. گیمپل به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده این سریال فعالیت داشتند و دانای گوریرا یکی از نویسندگان و خالقان این پروژه است.

بیشتر بخوانید  سریال جدید مردگان متحرک با بودجه کلانی ساخته شده است

اخبار مرتبط

کامپیوتر

هیچ بخشی از بازی Avowed تکراری نیست

کارگردان بازی Avowed به بازیکنان اطمینان داده که هیچ بخشی از این بازی کپی نشده و تمام محتواهای اصلی و فرعی طراحی مستقلی دارند. بازی