۱۳ دقیقه از گیم‌پلی SteamWorld Heist 2 را تماشا کنید

اشتراک گذاری

تریلر گیم‌پلی جدیدی از SteamWorld Heist 2 منتشر شده است. این تریلر به شرح مبارزات بازی می‌پردازد و اطلاعات گسترده‌ای را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.

بازی SteamWorld Heist 2 از زمان معرفی خود در چند ماه پیش، با هر نمایش امیدوارکننده به نظر می‌رسد و با نزدیک‌تر شدن به انتشار آن، شرکت تاندرفول همچنان به ارائه ویدیوهای بیشتر از بازی ادامه می‌دهد.

به‌عنوان مثال، جدیدترین تریلر منتشر شده بیش از ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد. این ویدیو با نگاهی اجمالی به ناوبری و نبرد دریایی شروع می‌شود؛ سپس نبردی را با مکانیک‌های تاکتیک‌های نوبتی نشان می‌دهد که طرفداران نسخه اول با آن آشنا هستند.

این ویدیو همچنین به ارتقاء کشتی و شخصیت، مأموریت‌های جانبی و جوایز، کاوش، گزینه‌های دشواری و موارد دیگر اشاره می‌کند. ویدیوی کامل را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

بازی SteamWorld Heist 2 قرار است در تاریخ ۸ اوت ۲۰۲۴ (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. همچنین از همان روز اول در سرویس اشتراکی گیم پس نیز قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران گیم طور در این‌باره چیست؟

بیشتر بخوانید  شایعات ساخت کالکشن بازی Gears of War دوباره قوت گرفت

اخبار مرتبط