یوبیسافت حقوق استریم ابری بازی های اکتیویژن بلیزارد را خرید

یوبیسافت حقوق استریم ابری بازی های اکتیویژن بلیزارد را خرید

اشتراک گذاری

شرکت یوبیسافت از توافق با اکتیویژن بلیزارد برای دریافت حقوق کلاد استریم آثار این شرکت برای خود و روی سرویس یوبیسافت پلاس خبر داد.

با اعلام شرکت یوبیسافت، بازی‌های اکتیویژن بلیزارد به یوبیسافت پلاس، سرویس اشتراکی این شرکت فرانسوی اضافه خواهند شد. یوبیسافت حقوق کلاد استریم فهرست کامل آثار شرکت اکتیویژن بلیزارد را دریافت کرده که شامل سری Call of Duty هم می‌شود. وقتی معامله شرکت نام‌برده با مایکروسافت تایید شود، آثار بعدی اکتیویژن بلیزارد تا ۱۵ سال آینده هم به این فهرست اضافه خواهد شد. تازه شرکت‌های دیگری هم که بخواهند نسخه‌ی ابری بازی‌های اکتیویژن بلیزارد را روی سرویس خود بگذارند، باید لایسنس آن را از یوبیسافت بگیرند.

بازی‌ها روی Ubisoft+ در دسترس قرار خواهند گرفت و درعین‌حال سازنده اسسینز کرید حق لایسنس این آثار به شرکت‌های کلاد گیمینگ، ارائه‌دهندگان سرویس‌ها و سازندگان کنسول‌ها را هم خواهد داشت. اگر اشتراک چندگانه این سرویس را داشته باشید می‌توانید این بازی‌ها را روی پی‌سی، کنسول‌های ایکس باکس، آمازون لونا و پلی استیشن ازطریق یوبیسافت پلاس کلاسیک تجربه کنید.

کریس ارلی، معاون ارشد همکاری‌های استراتژیک و توسعه تجارت یوبیسافت گفت: «ما متعهد هستیم تا تجربیات شگفت‌انگیز را به بازیکنان خود در هرجایی که می‌خواهند بازی کنند، ارائه دهیم. در پانزده سال گذشته، ما خدمات آنلاین و اکوسیستم خود را توسعه و گسترش داده‌ایم تا به یکی از کامل‌ترین‌های صنعت گیمینگ تبدیل شود. معامله امروز به بازیکنان فرصت‌های بیشتری می‌دهد تا از برخی از بزرگ‌ترین برندهای گیمینگ لذت ببرند».

گفتنی است اطلاعات بیشتر از افزوده شدن آثار Activision Blizzard به یوبیسافت پلاس درکنار دیگر پلتفرم‌های گیمینگ ابری بعدا اعلام خواهد شد. در دیگر اخبار، مایکروسافت آخرین ارسالیه خود را به سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) فرستاده که قبلا معامله نام‌برده را بلاک کرده بود. قرار بود این سازمان ۷ شهریور (۲۹ اوت) نظر نهایی خود را اعلام کند. اما با توافق طرفین دو ماه زمان بیشتر برای حل مشکلات در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید  جدول فروش هفتگی انگلستان: عملکرد خوب انحصاری های سونی

اخبار مرتبط