یوبیسافت احتمال داشت قربانی جدید حملات سایبری شود

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

احتمالا شرکت یوبیسافت در روزهای گذشته مورد حمله سایبری قرار گرفته است.

پس از حمله سایبری گسترده اخیر که باعث فاش شدن اطلاعات بسیار زیاد و مهمی از پروژه‌های آینده استودیو اینسامنیاک گیمز شد و در آن حدود یک ترابایت داده لو رفت، به‌نظر می‌رسد سایر توسعه‌دهندگان هم با حمله‌های مشابهی مواجه بوده‌اند. طبق گزارشی جدید ادعا شده است یوبیسافت تنها چند روز پس از حمله سایبری به اینسامنیاک گیمز با یک نفوذ خطرناک مواجه شده اما درنهایت موفق به جلوگیری از سرقت اطلاعات خود شده است.

گفته می‌شود که تیم‌های امنیت سایبری یوبیسافت موفق شده‌اند اطلاعات سیستمی را قبل از به سرقت رسیدن توسط هکر پاکسازی کنند. طبق گزارش، در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) یک هکر به سیستم یوبیسافت نفوذ کرد و حدود ۴۸ ساعت به داده‌های این سیستم دسترسی داشت. با اینکه هکر در این مدت به اطلاعات زیادی از جمله برنامه‌های مایکروسافت تیمز، شیرپوینت و سایر داده‌های داخلی دسترسی پیدا کرده بود اما درنهایت موفق شد تنها چند اسکرین‌شات تقریبا بی‌اهمیت را فاش کند.

به‌نظر می‌رسد این هکر تلاش کرده بود حدود ۹۰۰ گیگابایت از داده‌ها را به سرقت ببرد اما درنهایت تیم حفاظت سایبری یوبیسافت او را شناسایی کرده و از سیستم خارج کرده است. هنوز مشخص نیست این فرد چه اطلاعاتی را به‌دست آورده اما گزارش نشان می‌دهد که این حمله سایبری ناموفق بوده است.

بیشتر بخوانید  عملکرد بی‌نظیر Tales of Arise در زمینه فروش

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار