گیم پلی جدید بازی Life is Strange: Double Exposure به‌زودی منتشر می‌شود

گیم پلی جدید بازی Life is Strange: Double Exposure به‌زودی منتشر می‌شود

اشتراک گذاری

اسکوئر انیکس و دک ناین تایید کردند گیم‌پلی مفصلی از بازی Life is Strange: Double Exposure در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

بازی بعدی استودیوی دک ناین در سری Life is Strange پاییز ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. اولین تریلر بازی را در شوکیس بازی‌های ایکس باکس مشاهده کردیم؛ اما تیم سازنده از انتشار یک گیم‌پلی طولانی در آینده نزدیک خبر داده است. این تریلر در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) و رأس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران منتشر می‌شود.

ویدیوی مورد بحث دارای گیم‌پلی گسترده و جزئیات جدیدی از بازی و کارگردانان داستانی آن خواهد بود و در عین حال، هانا تل که صداپیشگی مکس کالفیلد را بر عهده دارد نیز در ویدیو حضور پیدا خواهد کرد. بازی Life is Strange: Double Exposure چندین سال پس از وقایع نسخه اول اتفاق می افتد و مکس پس از کشف جسد سفی، دوستش از قدرت خود برای برگرداندن زمان استفاده می‌کند.

با این کار، او وارد یک خط زمانی موازی می‌شود که سفی هنوز در آن زندگی می‌کند. در تعقیب قاتل، مکس باید از توانایی جدید خود برای حرکت به جلو و عقب بین خطوط زمانی فعلی و موازی استفاده کند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، دوست خود را نجات دهد. مانند بازی‌های قبلی، او می‌تواند متحدانی را به‌دست آورد و انتخاب‌هایی با عواقب طولانی مدت داشته باشد.

بازی Life is Strange: Double Exposure در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۲۴ (۸ آبان ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد؛ این در حالی است که نسخه نینتندو سوییچ آن هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با گیم طور همراه باشید.

بیشتر بخوانید  احتمال حضور متال گیر 4 و 5 در Metal Gear Solid: Master Collection Vol.2

اخبار مرتبط