گیم‌پلی طولانی Dragon Age: The Veilguard با محوریت مبارزات و جهان بازی منتشر شد

اشتراک گذاری

استودیوی بایوور و شرکت الکترونیک آرتز یک ویدیوی ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر کردند.

پس از سال‌ها انتظار سرانجام طی چند روز گذشته اطلاعات جدیدی در مورد بازی جدید مجموعه Dragon Age دریافت کردیم. بایوور و الکترونیک آرتز این هفته در شوکیس ایکس باکس از از گیم‌پلی بازی Dragon Age: The Veilguard رونمایی کردند و همان‌طور که قول داده بودند، یک گیم‌پلی طولانی را نیز از آن به نمایش گذاشتند. گیم‌پلی نمایش داده شده مربوط‌به بخش اولیه بازی است و روک، قهرمان داستان به‌همراه شخصیت مورد علاقه طرفداران، واریک، به شهر Minrathous می‌رسند که پایتخت سرزمین Tevinter Imperium است.

روک و واریک در جست‌وجوی شخصیتی به‌نام Neve Gallus هستند؛ اما بلافاصله بعد از ورود به شهر با مشکل بسیار بزرگی روبه‌رو می‌شوند. سولاس، گرگ بدنام مراسم وحشتناکی را آغاز کرده است. این مراسم شهر را در هرج‌و‌مرج فرو می‌برد و شیاطین را ازطریق شکاف‌هایی احضار می‌کند. هاردینگ، پیشاهنگ تفتیش عقاید بلافاصله به‌عنوان یکی از اولین شخصیت‌های همراه معرفی می‌شود و گفت‌وگوی مقدماتی با او اجمالی از انتخاب‌های دیالوگ، تعامل شخصیت‌ها و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

البته این گفت‌وگو با حمله شیاطین به سرعت به پایان می‌رسد و پس از آن، اولین نگاه خود را به مبارزات بازی می‌اندازیم. مبارزات مطمئناً بسیار اکشن‌تر از نسخه‌های قبلی به‌نظر می‌رسند و روک هم گزینه‌های متفاوتی از مبارزات از راه دور گرفته تا نبردهای تن‌به‌تن برای حمله دارد. مکانیک‌های مسدود کردن و پری کردن نیز وجود دارند. همچنین با انواع مختلف دشمنان باید مقابله کنید؛ از جادوگران گرفته تا شیاطینی که دوست دارند به شما نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید  اعلام تاریخ انتشار بازی Lords of the Fallen با پخش تریلر گیم پلی

البته چون این بازی در دنیای Dragon Age جریان دارد، می‌توانید همه‌چیز را برای لحظاتی متوقف کرد و دستوراتی را به همراهان خود صادر کنید. Neve Gallus، جادوگر یخی نیز معرفی می‌شود؛ کسی که قبلاً با روک همکاری داشته است و می‌تواند به قهرمانان در مبارزه با سولاس کمک کند. در این نقطه، نمایش جلو می‌رود و گروه به جنگل آرلاتان منتقل می‌شوند تا جست‌وجوی سولاس را ادامه دهند؛ کسی که البته در اینجا هم به‌طور معمول با آیین‌های شیطانی‌اش مشغول است.

پیش از اینکه گروه درنهایت به محل مراسم برسد، مبارزات بیشتری رخ می‌دهد که نشان‌دهنده اکشن‌های بیشتر و انواع دشمنان است. بعد از آن با سولاس روبه‌رو خواهیم شد؛ هرچند ابتدا بازیکن باید تصمیم بگیرد که آیا به واریک اعتماد کند یا خیر. واریک ادعا می‌کند که می‌تواند سولاس را از انجام کارش منصرف سازد. موافقت یا مخالفت با واریک درنهایت نگرش همراهان شما را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. در حین مبارزه با شیاطین و دشمنان بیشتری رو‌به‌رو می‌شویم.

واریک به کار خود ادامه می‌دهد؛ اما همه‌چیز دقیقاً طبق برنامه پیش نمی‌رود و با افتادن مجسمه‌های عظیم در وسط محل مراسم، همه‌چیز خراب می‌شود. در این لحظه بازیکن باید تصمیم بگیرد که چه کسی او را همراهی کند و چه کسی عقب بماند تا مراقب شیاطین باشد. سپس روک و هاردینگ راه خود را از میان طوفان ویرانگر آیین سولاس می‌گذرانند و پس از کمی پیمایش، درنهایت موفق می‌شوند فعالیت سولاس را متوقف کنند؛ اما این کار هم عواقبی در پی خواهد داشت.

بازی Dragon Age: The Veilguard پاییز امسال برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. تاریخ دقیق انتشار آن هنوز مشخص نشده است. در ادامه می‌توانید به تماشای گیم‌پلی مورد بحث بپردازید:

بیشتر بخوانید  وجود درجه سختی Jedi Padawan در بازی Star Wars Jedi: Survivor

دانلود از آپارات

برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با گیم طور همراه باشید.

اخبار مرتبط