گرامیداشت میراث ایندیانا جونز در ویدیو فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny

اشتراک گذاری

شرکت لوکاس‌فیلم ویدیو جدیدی از ایندیانا جونز ۵ پخش کرد که شامل توضیحاتی از استیون اسپیلبرگ، جیمز منگولد و بازیگرها درباره میراث مجموعه است.

شرکت لوکاس‌فیلم ویدیو جدیدی از فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny (ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت) را پخش کرد که شامل مونتاژی از به‌یادماندنی‌ترین صحنه‌های قسمت‌های قبلی مجموعه است. این ویدیو به نمایش پشت صحنه فیلم‌های ایندیانا جونز ازجمله قسمت پنجم می‌پردازد. در این ویدیو استیون اسپیلبرگ، جیمز منگولد و بازیگرها درباره میراث، تأثیر مجموعه و کاراکتر خاطره‌انگیز ایندیانا جونز توضیحاتی را ارائه می‌دهند.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny می‌خوانیم: «در پس پرده رقابت فضایی روسیه و آمریکا در دهه ۶۰ ایندیانا جونز به‌خاطر استفاده ناسا از کمک یک دانشمند نازی سابق برای پیروزی بر رقیب خود برمی‌آشوبد. او پیش از اتمام زمان تلاش می‌کند تا با پس‌گرفتن عطیقه «گردونه سرنوشت» مسیر تاریخ را تغییر دهد. ایندیانا جونز در این ماجراجویی با دخترخوانده خود همراه می‌شود که دوباره او را با نازی‌ها رودررو می‌کند».

هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، فیبی والر-بریج در نقش هلنا شاو، آنتونیو باندراس در نقش رنالدو، مس میکلسن در نقش یورگن وولر، توماس کرچمان در نقش سرهنگ وبر، بوید هالبروک در نقش کلابر، شانت رنه ویلسون در نقش میسون، توبی جونز در نقش باسیل شاو و جان ریس-دیویس در نقش صلاح از بازیگران فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny هستند. این فیلم آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز خواهد بود.

جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan (لوگان) سکان هدایت فیلم ایندیانا جونز ۵ را در دست داشت و با همکاری جز باترورث و جان-هنری باترورث، نویسندگان فیلم Ford v Ferrari (فورد دربرابر فراری) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. استیون اسپیلبرگ سال‌ها برای کارگردانی این فیلم در نظر گرفته شده بود، اما سال گذشته ناگهان تصمیم به کناره‌گیری از کارگردانی پروژه گرفت. فیلم Indiana Jones 5 در تاریخ ۹ تیر (۳۰ ژوئن) اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید  جان ویلیامز، آهنگساز برنده اسکار قصد بازنشستگی ندارد

اخبار مرتبط

کامپیوتر

هیچ بخشی از بازی Avowed تکراری نیست

کارگردان بازی Avowed به بازیکنان اطمینان داده که هیچ بخشی از این بازی کپی نشده و تمام محتواهای اصلی و فرعی طراحی مستقلی دارند. بازی