کونامی برای انتشار اخبار Silent Hill: Townfall و Silent Hill f آماده نبوده است

اشتراک گذاری

کونامی انتشار اخبار دو بازی Silent Hill: Townfall و Silent Hill f را به فرصتی مناسب در آینده موکول کرد.

همانطورکه شرکت کونامی وعده داده بود، دومین رویداد اختصاصی سری سایلنت هیل برگزار شد و جزئیات بسیاری از بازسازی Silent Hill 2 ازجمله تریلر مفصل گیم‌پلی، قیمت و محتوای نسخه‌های مختلف و فلسفه‌های رویکردی توسعه‌دهندگان بلوبر تیم را در اختیار طرفداران قرار داد.

دراین‌میان آن دسته از بازیکن‌ها که منتظر دریافت اخبار بیشتری از سایر پروژه‌های در حال ساخت سایلنت هیل ازجمله Silent Hill: Townfall و Silent Hill f بودند، ناکام ماندند. درهمین‌راستا موتوئی اوکاموتو، تهیه‌کننده سری سایلنت هیل، در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد دو بازی مذکور در حال توسعه هستند و کونامی در فرصتی مناسب، جزئیات آن‌ها را به اشتراک خواهد گذاشت.

بازی Silent Hill: Townfall توسط استودیو No Code که با توسعه بازی‌های Observation و Stories Untold شناخته می‌شود، در دست ساخت است و شرکت Annapurna Interactive انتشار آن را برعهده دارد. تنها جزئیاتی که از این بازی در اختیار داریم این است که بر اساس فهرست شغلی گذشته، با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود و احتمالا اولین نسخه از یک مجموعه جدید خواهد بود.

درآن‌سو بازی Silent Hill f به‌عنوان نسخه اصلی بعدی سری معرفی شده است و استودیو NeoBards Entertainment توسعه آن را بر عهده دارد. داستان این بازی توسط Ryukishi07، نویسنده ژاپنی آثاری همچون Umineko و Higurashi When They Cry نوشته می‌شود و وقایع آن در روستایی ژاپنی روایت خواهد شد.

بیشتر بخوانید  حداکثر تعداد بازیکنان همزمان Street Fighter 6 روی استیم دو برابر Mortal Kombat 11 بوده است

اخبار مرتبط