کنترلر DualSense Edge پرفروش‌ترین لوازم جانبی منطقه آمریکا در ژوئن ۲۰۲۳

اشتراک گذاری

کنترلر دوال‌سنس اج کنسول پلی استیشن 5 به پرفروش‌ترین لوازم جانبی کنسول‌های بازی در بازار آمریکا در ماه ژوئن ۲۰۲۳ تبدیل شد.

مت پیسکاتلا از مؤسسه تحقیقاتی NPD اعلام کرد که کنترلر DualSense Edge کنسول پلی استیشن 5 به پرفروش‌ترین لوازم جانبی منطقه آمریکا در ژوئن ۲۰۲۳ تبدیل شده است. نه‌تنها دوال‌سنس اج توانست در این بازه زمانی فروش بالایی داشته باشد، بلکه چهار لوازم جانبی پرفروش دیگر جدول را هم رنگ‌های مختلف کنترلر DualSense تشکیل می‌دهند.

دوال‌سنس اج نسخه ارتقایافته کنترل DualSense است که امکان شخصی‌سازی تجربه گیمینگ را برای کاربران فراهم می‌آورد. این کنترلر دارای دکمه‌های پشتی قابل تنظیم، ۳ کلاهک قابل تعویض برای استیک‌ها و تریگرهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع است؛ هرچند این میزان شخصی‌سازی به‌هیچ‌عنوان ارزان نیست و دسته‌ی مورد بحث، ۱۹۹.۹۹ دلار خرج روی دستتان می‌گذارد.

نسخه استاندارد دوال‌سنس در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه شده است. در اوایل هفته جاری این کنترلر در بسیاری از خرده‌فروشی‌های انگلستان با تخفیف‌های زیادی به فروش می‌رسید. اگر یک گیمر خوش‌شانس باشد، هنوز هم می‌تواند یکی از دسته‌های پلی استیشن 5 را با قیمت ۳۹.۹۹ خریداری کند؛ هرچند تاکنون بسیاری از آن‌ها فروخته شده است.

بیشتر بخوانید  اشاره دوباره به دردویل توسط کارگردان Marvel’s Spider-Man 2

اخبار مرتبط