کشتار خونین دشمنان در تریلر گیم پلی جدید Diablo 4

اشتراک گذاری

تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Diablo 4 منتشر شده که در آن شاهد کشتار گسترده دشمنان توسط کلاس‌های مختلف بازی هستیم.

با اینکه حالت هیروی بازی Overwatch 2 لغو شده، اما خوشبختانه حداقل حالت جذاب PvE (بازیکن دربرابر محیط) در بازی Diablo 4 وجود دارد. به‌تازگی زمان دسترسی به نسخه بتای Server Slam این ویدئوگیم به اتمام رسید و تیم سازنده در حال آماده شدن برای انتشار جهانی دیابلو ۴ است. اکنون تریلر گیم‌پلی جدیدی برای این اثر منتشر شده که در آن هر کلاس بازی خیل عظیم هیولاها را با روش‌های خشونت‌بار نابود می‌کنند.

داستان بازی ۵۰ سال پس از وقایع Reaper of Souls رخ می‌دهد و لیلیث، یکی از خالقان آن بازگشته است. بازیکن به‌عنوان The Wanderer با کاراکترهای جدید و قدیمی رو‌به‌رو می‌شود و درگیر کشتن لیلیث می‌گردد. در بازی پنج کلاس شامل Necromancer، Sorcerer، Barbarian، Rogue و Druid وجود دارند که هرکدام قابلیت‌ها، لوت‌ها و مسیرهای مختص خود را دارند.

دانلود ویدیو از آپارات

حتی پس از تکمیل بخش داستانی، باتوجه‌به سطوح جهانی بالاتر، Paragon Boards، باس‌های جهانی، سیاه‌چاله‌های کابوس‌وار و Helltide موارد اندگیم زیادی در Diablo 4 وجود خواهند داشت. قرار است فصل اول بازی در میانه تا اواخر ژوئیه شروع شود که مراحل جدید و بتل پس تازه با موارد تزئینی متفاوت داشته باشد.

بازی دیابلو ۴ در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. خریداران نسخه دیلاکس و آلتیمیت ۴ روز زودتر به این اثر دسترسی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید  فروش ۹ برابری پلی استیشن ۵ نسبت به ایکس باکس در فرانسه

اخبار مرتبط