کریس همسورث در فیلم مشترک Transformers و GI Joe بازی خواهد کرد

اشتراک گذاری

کریس همسورث، بازیگر نقش ثور در دنیای سینمایی مارول در حال مذاکره با پارامونت برای حضور در فیلم کراس‌اور دو مجموعه Transformers و GI Joe است.

ماه فروردین امسال ساخت ساخت کراس‌اور دو مجموعه Transformers و GI Joe تایید و اعلام شد و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این فیلم احتمالا مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که کریس همسورث در حال مذاکره برای حضور در فیلم Transformers-G.I. Joe که اکنون نام رسمی آن مشخص نیست، است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما همسورث هم‌اکنون در انیمیشن Transformers One صداپیشگی اپتیموس پرایم را انجام داده است.

این انیمیشن، گران‌قیمت‌ترین انیمیشن تاریخ پارامونت محسوب می‌شود. فیلم Transformers: Rise of the Beasts آخرین فیلم مجموعه تبدیل شوندگان است که این فیلم سال گذشته اکران شد و درنهایت فیلم Rise of the Beasts حدود ۴۳۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. درواقع کراس‌اور دو مجموعه جی‌آی جو و تبدیل‌شوندگان از دهه ۸۰ میلادی با کمیک‌های مارول شناخته شدند. تاکنون فیلم‌های دو مجموعه Transformers و G.I. Joe بیش از ۶ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند.

اکنون اطلاعات بیشتری از فیلم Transformers-G.I. Joe در دسترس نیست و نمی‌دانیم که همسورث قرار است چه نقشی را در این فیلم احتمالا بازی کند یا اطلاعاتی از سازندگان این فیلم منتشر نشده است. در هر حال انیمیشن Transformers One قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) اکران شود. کریس همسورث بیشتر برای بازی در نقش ثور در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود که او در ۴ فیلم Thor و ۴ فیلم Avengers نقش ثور را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید  رویارویی با اسپات و اسپایدر-کت در تریلر انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

فیلم Star Trek، فیلم The Cabin in the Woods، فیلم Red Dawn، فیلم Rush، فیلم In the Heart of the Sea، فیلم Snow White and the Huntsman، فیلم The Huntsman: Winter’s War، فیلم Ghostbusters، فیلم 12Strong، فیلم Bad Times at the El Royale، فیلم Men in Black: International، فیلم Extraction، فیلم Extraction 2 و فیلم Spiderhead شناخته می‌شود. اگرچه مشخص نیست او برای نقش ثور به MCU باز خواهد گشت یا نه، اما همسورث اکنون برنامه شلوغی دارد.

همسورث اخیرا در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga به کارگردانی جرج میلر نقش دمنتوس را بازی کرده است و همچنین قرار است شاهد بازگشت او در فیلم Extraction 3 باشیم. همسورث همچنین اخیرا در فیلم Project X به کارگردانی متیو وان بازی کرده است. همسورث قرار است به‌زودی در فیلم Crime 101 جلوی دوربین برود و او همچنین قرار است نقش هالک هوگان را در فیلم زندگینامه این شخص بازی کند.

اخبار مرتبط