کارگردان Days Gone: مدیران سونی هرگز طرفدار این بازی نبودند

اشتراک گذاری

جف راس، کارگردان Days Gone، می‌گوید که مدیران سونی هرگز طرفدار این بازی نبودند و به همین علت نیز دنباله‌ای برای آن ساخته نشد.

پیش از برگزاری رویداد اخیر State of Play که بازی‌های آینده‌ اکوسیستم پلی استیشن را به نمایش گذاشت، جف راس، کارگردان بازی Days Gone، اظهارات تندی داشت. از او سوال شد که آیا نسخه دوم Days Gone در رویداد آینده پلی استیشن حضور خواهد یافت یا خیر. باب راس توضیح داد که مدیران سونی، از جمله هرمن هالست که رئیس جدید استودیوهای پلی استیشن است، هیچ‌گاه طرفدار Days Gone نبودند و همین موضوع نیز دلیل اصلی عدم توسعه‌ دنباله است.

Days Gone یک بازی پسا‌آخرالزمانی جذاب بود که بسیاری برای تجربه آن لحظه‌شماری می‌کردند؛ اما انتشارش با مشکلات متعددی همراه شد و بازخوردهای منفی زیادی را به‌دنبال داشت؛ مجموع این مسائل باعث شدند که وجهه بازی به‌طور قابل‌توجه‌ای خراب شود. جدیدترین محصول تیم کهنه‌کار استودیوی بِند قرار بود تجربه‌ای کاملاً جدید را در جهان زامبی‌ها رقم بزند و بازیکنان را در دنیایی قرار دهد که از هم پاشیده است و برای بقا به کمک نیاز دارد.

جف راس، یکی از اعضای ارشد تیم که در توسعه Days Gone نقش پررنگی داشت، به وسیله پستی که در شبکه‌های اجتماعی قبل از نمایش اخیر State of Play منتشر شد، نوشت: «بسیاری از مردم هنوز از من می‌پرسند که آیا دنباله‌ای برای Days Gone وجود خواهد داشت؟ بنابراین من از این فرصت استفاده می‌کنم و به شما می‌گویم که چنین اتفاقی هرگز رخ نخواهد داد. مدیران بالارده سونی مانند هرمن هالست طرفدار آن نبودند؛ بنابراین هرگز در مورد آن نخواهید شنید.»

بیشتر بخوانید  نمایش کلاس Rogue با انتشار تریلر جدید بازی Diablo 4

نظر شما درباره سخنان باب راس چیست؟ لطفاً در بخش نظرات سایت به ما اطلاع دهید.

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار