کارگردان فیلم Just Cause مشخص شد

اشتراک گذاری

انجل مانوئل سوتو، کارگردان فیلم Blue Beetle، به صندلی کارگردانی فیلم Just Cause شرکت یونیورسال پیکچرز تکیه می‌زند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که انجل مانوئل سوتو، کارگردان فیلم Blue Beetle (بلو بیتل) سکان هدایت فیلم لایو-اکشن Just Cause (جاست کاز) شرکت یونیورسال پیکچرز را در دست گرفته است. همان‌طور که رسانه هالیوود ریپورتر گزارش داد، انجل مانوئل سوتو برای کارگردانی این اقتباس سینمایی انتخاب شده است.

در گذشته برد پیتون، کارگردان فیلم Rampage (رمپیج)، دریک کولستاد، خالق مجموعه فیلم‌های John Wick (جان ویک) و مایکل داوس، کارگردان فیلم Stuber (استوبر) برای کارگردانی فیلم Just Cause در نظر گرفته شده بودند. دیوید لیچ و کلی مک‌کورمیک به‌موجب قرارداد «نخستین نگاه» شرکت 87North با یونیورسال پیکچرز به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم جاست کاز فعالیت می‌کنند. دن جوونز نیز وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را برعهده خواهد داشت.

از دیگر تهیه‌کنندگان فیلم Just Cause می‌توان به دیمیتری ام. جانسون، مایک گلدبرگ و تیموتی ای. استیونسون اشاره کرد. مکس جاکوبی، رایان جونز و تونی دوکرت نیز بر این پروژه نظارت خواهند داشت. انجل مانوئل سوتو درکنار فیلم جاست کاز سکان هدایت فیلم اکشن دیگری با نقش‌آفرینی جیسون موموآ و دیو باتیستا را در دست دارد.

نسخه اول بازی Just Cause در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد. در هر نسخه از بازی‌های جاست کاز با یک مأمور مخفی به نام ریکو رودریگز به کشوری سفر می‌کنیم که به‌دست یک دیکتاتور اداره می‌شود. این کاراکتر از لحظه ورود به کشورها برای سرنگونی استبداد و پایان‌دادن به جنگ میان جناح‌های مختلف سراغ مأموریت‌های مرگباری در سراسر منطقه می‌رود. شرکت اسکوئر انیکس پس از موفقیت اولین نسخه جاست کاز سه دنباله دیگر از این مجموعه را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید  سریال True Detective برای فصل پنجم تمدید شد

اخبار مرتبط