کارگردان فیلم Blade از این پروژه جدا شد؛ بحران جدید؟

اشتراک گذاری

کارگردان ریبوت فیلم Blade تصمیم به جدایی از این پروژه گرفته است و همچنین مارول استودیو نویسنده دیگری را به این فیلم اضافه کرد.

ریبوت فیلم Blade تاکنون با تغییرات زیادی مواجه شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییرات جدیدی در فیلم بلید ایجاد شده است. يان ديمانج، کارگردان فیلم White Boy Rick که قرار بود ریبوت فیلم Blade را کارگردانی کند، رسما از این پروژه جدا شد تا مارول استودیو دوباره جست‌وجو خود برای یافتن کارگردان این فیلم را آغاز کند. این دومین کارگردانی است که از فیلم بلید جدا می‌شود، اما دلیل این موضوع فعلا مشخص نیست. بااین‌حال طولانی شدن روند تولید آن می‌تواند یکی از دلایل احتمالی این قطع همکاری باشد.

در هر حال گفته می‌شود که این جدایی مدتی می‌شود که رخ داده و کاملا دوستانه بوده است. همچنین اریک پیرسون که روی فیلمنامه آثاری چون فیلم The Fantastic Four، فیلم Black Widow، فیلم Thunderbolts، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong کار کرده است در حال کار روی نسخه اخیر فیلمنامه فیلم Blade است که پیش از این مایکل گرین، نویسنده آثاری چون فیلم Logan و فیلم Blade Runner 2049 وظیفه بازنویسی فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته بود.

بااین‌حال گفته می‌شود که مارول استودیو عجله‌ای برای تولید فیلم بلید ندارد و درواقع پس از اینکه دیزنی تعداد فیلم‌های این مجموعه را به ۲ تا ۳ فیلم در سال کاهش داد، حالا استودیو احساس فشار کمتری می‌کند و حتی گفته می‌شود که هدف اصلی مارول اکنون اکران ۲ فیلم در سال است. در هر حال ماهرشالا علی در نقش نقش اریک بروکس ملقب به بلید، میا گاث و دلروی لیندو همچنان قرار است در فیلم Blade حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

بیشتر بخوانید  سفر واکین فینیکس با کشتی بزرگ در تیزر فیلم Napoleon

فیلم Blade قرار است در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) اکران شود. گفته می‌شود که فیلم بلید قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید و اکران شود. بااین‌حال زمان تولید فیلم مشخص نیست و احتمال بسیار پایینی وجود دارد که فیلم در سال ۲۰۲۵ اکران شود. همچنین بودجه فیلم Blade قرار است کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار باشد.

اخبار مرتبط