کارگردان فیلم پیکی بلایندرز معرفی شد

اشتراک گذاری

نتفلیکس به تولید فیلم Peaky Blinders چراغ سبز نشان داد و تام هارپر را برای کارگردانی این فیلم انتخاب کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نتفلیکس به تولید فیلم Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) چراغ سبز نشان داده است. همان‌طور که رسانه ددلاین گزارش داد، تام هارپر، کارگردان فیلم Heart of Stone (هارت استون) سکان هدایت این فیلم بی‌نام را در دست می‌گیرد. کیلین مورفی، بازیگر برنده جایزه اسکار، دوباره برای ایفای نقش تامی شلبی در فیلم پیکی بلایندرز بازمی‌گردد که برای شروع فیلم‌برداری در اواخر سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.

نتفلیکس هنوز دیگر بازیگرهای فیلم Peaky Blinders را معرفی نکرده است و بازگشت دیگر کاراکترهای سریال اصلی نظیر آرتور شلبی با نقش‌آفرینی پل اندرسون مشخص نیست. استیون نایت، خالق سریال پیکی بلایندرز، فیلم‌نامه این فیلم را به رشته تحریر درآورده است. کارین منداباک، استیون نایت، کیلین مورفی و گای هیلی به‌عنوان تهیه‌کننده و تام هارپر، دیوید کاس، جیمی گلیزبروک، اندرو وارن و دیوید میسون به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند.

جزئیات داستان فیلم Peaky Blinders مخفی نگه داشته می‌شود، اما انتظار می‌رود که این فیلم در طول جنگ جهانی دوم جریان داشته باشد. کیلین مورفی در این‌باره اظهار داشت: «به‌نظر می‌رسد که کار تامی شلبی با من تمام نشده است. همکاری دوباره با استیون نایت و تام هارپر برای تولید نسخه سینمایی پیکی بلایندرز بسیار مایه مسرت است.» تام هارپر چندین قسمت از فصل اول سریال پیکی بلایندرز را کارگردانی کرده است که در سال ۲۰۱۳ تقدیم طرفدارها شد.

بیشتر بخوانید  تبدیل انیمه Suzume به ۱۵امین فیلم پر فروش تاریخ سینما ژاپن

تام هارپر در این‌باره گفت: «وقتی بیش از ۱۰ سال پیش برای اولین‌بار پیکی بلایندرز را کارگردانی کردم، نمی‌دانستیم که چه سرنوشتی در انتظار سریال است، اما شیمی بین بازیگرها و فیلم‌نامه بسیار عالی به‌نظر می‌رسید. همکاری دوباره با استیون نایت و کیلین مورفی برای ارائه این فیلم به مخاطبان سراسر جهان بسیار هیجان‌انگیز است.» استیون نایت نیز درباره این فیلم اظهار داشت: «واقعا هیجان‌زده هستم که تولید این فیلم به‌زودی آغاز می‌شود. این یک فصل غافل‌گیرکننده در داستان Peaky Blinders خواهد بود. هیچ محدودیتی وجود ندارد. پیکی بلایندرز در جنگی تمام‌عیار.»

سریال پیکی بلایندرز در طول ۶ فصل از ماه سپتامبر ۲۰۱۳ تا ماه آوریل ۲۰۲۲ تقدیم طرفدارها شد. این سریال درام جنایی در خیابان‌های بی‌قانون بیرمنگام جریان دارد و تحول تدریجی توماس شلبی با بازی کیلین مورفی از یک جنایتکار خیابانی به تاجری موجه و عضو پارلمان را به نمایش در می‌آورد. کیلین مورفی، پل اندرسون، سوفی راندل، فین کول، تام هاردی، آنیا تیلور-جوی، برایان گلیسون، نیل مسکل و سم کلفلین در سریال Peaky Blinders به ایفای نقش پرداختند.

اخبار مرتبط