کارگردان فیلم انتقام جویان ۵ ممکن است مشخص شده باشد

اشتراک گذاری

به‌تازگی اطلاعاتی جدیدی از فیلم Avengers 5 از جمله گزینه اول کارگردانی تا تعداد شخصیت‌های احتمالی این قسمت منتشر شده است.

دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings قرار بود وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را که اکنون نام آن قرار است تغییر کند، بر عهده داشته باشد، اما سال گذشته از سمت خود کناره‌گیری کرد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است کارگردان قسمت بعدی فیلم اونجرز مشخص شده باشد. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project که اخیرا فیلم ددپول و ولورین را کارگردانی کرده است، گزینه اصلی مارول برای کارگردانی فیلم Avengers 5 است.

منابع نزدیک می‌گویند که مارول و لوی هفته گذشته در مورد فیلم انتقام جویان ۵ و آخرین فیلمنامه نوشته شده آن صحبت‌هایی داشته‌اند. بااین‌حال منابع می‌گویند که مارول ملاقات با کارگردان‌های دیگر را هم داشته است و تا زمانی‌که لوی تصمیم نهایی خود را بگیرد، بررسی دیگر گزینه‌ها ادامه خواهد داشت. درواقع دلیل این موضوع به ماه مارس امسال باز می‌گردد که مارول مخفیانه به لوی پیشنهاد کارگردانی فیلم Avengers 5 را داده بود، اما لوی این پیشنهاد را در آن زمان رد کرد.

دلیل این موضوع برنامه کاری شلوغ لوی عنوان شده که در آن زمان در حال کار روی فیلم Deadpool and Wolverine و همچنین کارگردانی دو قسمت از فصل پایانی سریال Stranger Things بوده است که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال هم نقش دارد و فصل پنجم این سریال قرار است سال آینده از نتفلیکس پخش شود. جدول زمان‌بندی اولیه او با مارول هم‌خوانی نداشته است، اما با عقب افتادن زمان اکران فیلم حالا دوباره او فرصت این را دارد تا فیلم اونجرز ۵ را کارگردانی کند.

بیشتر بخوانید  نتفلیکس پروژه‌های جدید سازنده سریال گامبی وزیر را رد کرد

درواقع به‌نظر می‌رسد مارول از کاری که لوی در فیلم ددپول و ولورین انجام داده است، رضایت کامل دارد و همچنین لوی هم علاقه‌مند به همکاری دوباره با مارول در پروژه‌های آینده است. همچنین ددلاین گزارش داد که در قسمت بعدی فیلم Avengers می‌توانیم منتظر بازگشت بیش از ۶۰ شخصیت باشیم که فیلم از نظر مقیاس بزرگ‌ترین اثر MCU تا به امروز خواهد بود. مایکل والدرون، نویسنده و سازنده فصل اول سریال Loki و نویسنده فیلمنامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers 5 و فیلم Avengers: Secret Wars را بر عهده دارد.

فیلم Avengers 5 در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت. همچنین فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است.

اخبار مرتبط