کارت گرافیک RX 7700 XT سافایر با طرح Frostpunk 2 معرفی شد

اشتراک گذاری

شرکت Sapphire به مناسبت نزدیک شدن به انتشار بازی فراست‌پانک ۲، نسخه‌ای ویژه از کارت گرافیک RX 7700 XT را با طرحی از این بازی معرفی کرد. 

Frostpunk 2 در پی موفقیتی که نسخه اول این مجموعه داشت، جزو آثار موردانتظار امسال است که یک مرداد منتشر خواهد شد. حال شرکت Sapphire از یک نسخه ویژه کارت گرافیک RX 7700 XT با طرح بازی فراست‌پانک ۲ رونمایی کرده است. 

در طراحی این کارت گرافیک، از رنگ سفید برای قسمت جلو و فن‌های سه‌گانه استفاده شده است و حروف F، P و عدد ۲ روی فن‌ها نقش بسته است. در قسمت پشتی کارت گرافیک هم طرحی با حال و هوای صنعتی و رنگ مشکی دیده می‌شود که تداعی‌گر فضای خاص بازی فراست‌پانک است. داخل جعبه محصول می‌توان به سه نشان سنجاق‌دار، سه دکمه کیبورد برای حروف F، P و عدد ۲ و همینطور وسیله‌ای برای خارج کردن کلید‌های کیبورد دسترسی داشت. 

البته از آنجایی که کارت گرافیک معرفی‌شده با همکاری رسمی استودیو ۱۱ بیت طراحی شده است، گیمرها با خرید این محصول به نسخه دیلاکس بازی روی پی سی هم دسترسی خواهند داشت و می‌توانند کد آن را فعال کنند. 

شرکت سافایر اعلام کرده است که برای خنک‌سازی این کارت گرافیک RX 7700 XT از جدید‌ترین تکنولوژی فن‌های سه‌گانه خود بهره برده است تا حتی در سنگین‌ترین بازی‌ها و کارهای وابسته به کارت گرافیک هم گیمر‌ها شاهد عملکرد بهینه سیستم خنک‌کننده باشیم. 

بیشتر بخوانید  امکان پشتیبانی همزمان از DLSS ،FSR و XeSS در بازی‌ های ویدیویی

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار