کارت گرافیک MSI RTX 4090 SUPRIM FUZION از رادیاتور داخلی برخوردار است

اشتراک گذاری

کارت گرافیک بزرگ و متفاوت MSI RTX 4090 SUPRIM FUZION با سیستم خنک‌کننده مایع All-in-One خود برای حضور در نمایشگاه Computex امسال آماده می‌شود.

MSI به ساخت محصولات جدید و نوآورانه خود از سری RTX 40 ادامه می‌دهد و کارت گرافیک MSI RTX 4090 SUPRIM FUZION که برای اولین‌بار در تصاویر رؤیت شده است، جدیدترین مورد آن است. این کارت گرافیک قدرتمند، از یک سیستم خنک‌کننده یکپارچه مایع با طراحی نوآورانه All-in-One برخوردار است.

کارت گرافیک MSI RTX 4090 SUPRIM FUZION نیز همان طراحی سه فن سیستم خنک‌کننده بادی مدل SUPRIM را حفظ کرده است اما تعداد فن‌ها را به دو عدد کاهش داده است. ضخامت کارت نیز به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است و از ۳.۵ اسلات به ۴.۵ اسلات رسیده است تا سیستم خنک‌کننده مایع All-in-One آن راشکل دهد. برخلاف کارت‌های گرافیک معمول AIO که سیستم خنک‌کننده مایع آن را خارج از محفظه اصلی کارت تعبیه می‌کند، این مدل با یکپارچه کردن رادیاتور درون خود کارت گرافیک، لوله‌های خارجی را حذف کرده است و مسیرهای عبور جریان خنک‌کننده را به درون خود کارت منتقل می‌کند.

هیت سینک کارت گرافیک MSI RTX 4090 SUPRIM FUZION

درون بخش خنک‌کننده آن نیز هیت سینک‌های مسی به چشم می‌خورند که اطراف پمپ قرار گرفتند و احتمالا برای خنک کردن ماژول‌های حافظه VRAM به کار می‌روند. MSI ادعا می‌کند که این سیستم خنک‌کننده هیبریدی در مقایسه با روش‌های مرسوم قبلی، ۱۵ درصد عملکرد بهتری دارد.

کارت گرافیک RTX 4090 SUPRIM FUZION به‌تازگی در بخش «Best Choice Awards» رویداد Computex توسط وبسایت Allround-PC مشاهده شده است. درواقع بااین که این مراسم هنوز به‌صورت رسمی شروع نشده است، این محصول برای نمایش در معرض دید عموم قرار گرفته است تا نشان دهد MSI یک GPU دیگر را برای نمایش در این رویداد در نظر دارد. البته جزئیات مربوط‌به سرعت کلاک، قیمت و زمان عرضه آن هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید  Origin دو لپتاپ جدید مخصوص بازی معرفی کرد

در پایان نظرات خود را در اینباره با گیم طور و سایر کاربران در میان بگذارید.

اخبار مرتبط