کاربران کارت های گرافیک‌ انویدیا اشتراک رایگان گیم پس دریافت می‌کنند

ارائه سه ماه اشتراک رایگان PC Game Pass  به کاربران گرافیک های انویدیا

اشتراک گذاری

انویدیا به‌عنوان بخشی از قرارداد همکاری خود با ایکس باکس، به کاربران پردازنده‌های گرافیکی GeForce و مشترکین GeForce NOW اشتراک رایگان گیم پس می‌دهد.

برنامه تبلیغاتی GeForce Rewards از تاریخ ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) در اپلیکیشن GeForce Experience و برنامه اختصاصی NVIDIA (که هنوز در فاز بتا قرار دارد) آغاز به کار کرده است. کاربران از این طریق می‌توانند سه ماه اشتراک رایگان سرویس پی سی گیم پس را دریافت کنند که بیش از ۱۳۰ بازی مختلف را برای دانلود و بازی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

پی سی گیم پس شامل تمام بازی‌های فرست پارتی ایکس باکس از جمله بازی Senua’s Saga: Hellblade II می‌شود که روی سخت افزارهای رده بالای GeForce گرافیک خیره کننده‌ای دارد. علاوه‌بر‌این امکان تجربه رایگان بازی‌های دیگری مانند Starfield و Forza Motorsport از این طریق فراهم شده است. در نسخه آلتیمیت، علاوه‌بر ویژگی‌های بالا، امکان استریم کردن (Cloud Gaming)، دانلود بازی‌های جدید در روز عرضه و ده ساعت مهلت تست بازی‌های خاص مانندFIFA را هم دریافت می‌کنید.

دسترسی رایگان به سرویس گیم پس برای مشترکین GeForce NOW نیز فراهم می‌شود. سرویس GeForce NOW، پلتفرم گیمینگ مبتنی بر کلاود انویدیا است که امکان تجربه بازی‌های پی سی روی هر دستگاهی را با تأخیر خیلی کم و حداکثر با گرافیک هم سطح GeForce RTX 4080 فراهم می‌کند. برنامه PC Game Pass GeForce Reward از امروز آغاز به کار کرده است و می‌توان به آن دسترسی داشت.

برای این کار باید روند زیر را طی کنید:

  • ساخت اکانت انویدیا
  • دانلود و نصب اپلیکیشن GeForce Experience یا نسخه بتای اپلیکیشن NVIDIA
  • اجرای نرم افزارهای بالا با یکی از پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce GTX 10 به بالا روی پی سی یا لپ‌تاپ
  • ورود به حساب کاربری NVIDIA Account
  • کلیک روی بخش Redeem
  • انتخاب گزینه PC Game Pass GeForce Reward
  • دنبال کردن مراحل خواسته شده
بیشتر بخوانید  Blood Dragon 2 تولید نخواهد شد

گیم پس روی همه سیستم‌عامل‌های ویندوزی قابل اجرا است و نیاز به مشخصات فنی خاصی ندارد. اما مسلما برای دانلود بازی‌های سنگین و با گرافیک بالا، باید پی سی قوی داشته باشید. اگر رایانه شخصی شما مشخصات بالایی ندارد، می‌توانید بازی‌های کم حجم‌تری را که در فهرست گیم پس وجود دارند دانلود کنید. البته نرم‌افزار Xbox خودش گزینه‌ای دارد که قبل از دانلود بازی‌ها به شما می‌گوید مناسب سیستم‌تان است یا نه.

در پایان نظرات خود را در اینباره با گیم طور و سایر کاربران در میان بگذارید.

اخبار مرتبط