کاربران استیم استقبال خوبی از بازی Marvel Rivals داشته‌اند

اشتراک گذاری

به‌گفته شرکت NetEase، بیش از یک میلیون کاربر استیم بازی Marvel Rivals را به فهرست علاقه‌مندی خود اضافه کرده‌اند.

باتوجه‌به اینکه هم‌اکنون بازی‌های مختلفی در سبک تیراندازی چندنفره در بازار حضور دارند و هرکدام جامعه مخاطبان خود را پیدا کرده‌اند، با قطعیت نمی‌توان درباره شکست یا موفقیت یک بازی تازه‌وارد پیش‌بینی کرد. بااین‌حال شرکت NetEase توسعه بازی Marvel Rivals را پیش می‌برد و به‌نظر می‌رسد حضور قهرمان‌های محبوب مارول باعث محبوبیت و شناخت بیشتر بازی در میان بازیکن‌ها شده است.

این بازی در سبک تیراندازی قهرمان‌محور در رقابت‌های 6v6 ساخته می‌شود و به بازیکن امکان انتخاب شخصیت خود از میان قهرمان‌های مارول با ویژگی‌های مبارزه‌ای منحصربه‌فرد را خواهد دارد. حالا جدیدترین اخبار به استقبال خوب بازیکن‌ها از بازی Marvel Rivals اشاره دارند. شرکت NetEase اخیرا در توییتر اعلام کرد تاکنون بیش از یک میلیون بازیکن استیم، بازی Marvel Rivals را به فهرست علاقه‌مندی خود اضافه کرده‌اند. این استقبال اولیه نشان‌دهنده انتظار بالای بازیکن‌ها از بازی آینده است.

همچنین شرکت NetEase اخیرا تایید کرد بازی Marvel Rivals علاوه‌بر کامپیوتر برای کنسول‌ها هم عرضه خواهد شد. نسخه بتای این بازی برای برگزاری در ماه ژوئیه برنامه‌ریزی شده است که روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد و شامل بازی بین پلتفرمی (کراس-پلی) خواهد بود.

بیشتر بخوانید  سازندگان Baldur’s Gate 3 روی دو بازی جدید کار می‌کنند

اخبار مرتبط