چندین بازی بزرگ از پلی استیشن در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد

اشتراک گذاری

به‌نظر می‌‌رسد که موج جدید انتشار بازی‌های انحصاری بزرگ پلی استیشن در سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

دو روز پیش مایکروسافت رویداد ایکس باکس را برگزار کرد که در آن شاهد نمایش بسیاری از بازی‌های انحصاری آینده این پلتفرم بودیم. بسیاری از طرفداران امیدوار هستند تا در آینده‌ای نزدیک رویداد مشابهی را از پلی استیشن تماشا کنند. درحالی‌که استودیوهای مختلف پلی استیشن در حال کار روی بازی‌های بزرگ و مورد‌انتظاری هستند، اما سونی هنوز اطلاعاتی از پروژه‌های آن‌ها به اشتراک نگذاشته است و جزئیاتی در رابطه با آن‌ها نداریم.

اکنون یک منبع آگاه به انتشار چندین بازی بزرگ و انحصاری پلی استیشن در سال ۲۰۲۵ اشاره کرده است. یک منبع قابل اعتماد با نام Shinobi602 اخیرا گزارش داده است که پلی استیشن برنامه دارد تا در سال ۲۰۲۵ چند بازی بزرگ منتشر کند. او همچنین اضافه کرد که این بازی‌ها بخشی ساخته‌های استودیوهای فرست پارتی پلی استیشن هستند، بنابراین آثاری مثل بازی Death Stranding 2: On the Beach یا بازی‌های Rise of the Ronin و Stellar Blade که با حمایت پلی استیشن ساخته شده‌اند، جزو دسته‌بندی‌ای که Shinobi602 به آن‌ها اشاره می‌کند، نیستند.

باتوجه‌به این گفته‌ها، می‌توان انتظار داشت بازی مستقل شخصیت ونوم که مدت‌ها پیش ازطریق هک استودیو اینسامنیاک گیمز خبر ساخت آن فاش شده بود، در سال ۲۰۲۵ عرضه شود. همچنین گزارش‌ها می‌گویند که استودیو ساکر پانج روی دنباله بازی Ghost of Tsushima کار می‌کند که احتمال عرضه آن نیز وجود دارد. علاوه‌براین، پروژه چندنفره Horizon و بازی Marathon استودیو بانجی نیز می‌توانند در میان فهرست بازی‌های بزرگ پلی استیشن در سال ۲۰۲۵ جایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید  منتظر بخش چندنفره بازی Dragon’s Dogma 2 نباشید

اخبار مرتبط