پی سی گیمر ها برای بازی های تجربه نشده ۱۹ میلیارد دلار خرج کرده اند

اشتراک گذاری

بازی‌هایی به ارزش ۱۹ میلیارد دلار در استیم خریداری شده‌اند که هرگز توسط بازیکنان اجرا نشده‌اند.

با رشد صنعت گیمینگ، هرساله بازی‌های بیشتری عرضه می‌شوند. بالاخره در نقطه‌ای، تعداد این آثار بیش‌ازحد زیاد می‌شود و درنتیجه بازی‌های تجربه‌نشده زیادی در لیست بازیکنان باقی می‌مانند. این انباشته شدن بازی‌ها اتفاق معمولی برای بیشتر بازیکنان است، اما به‌خصوص بازیکنان استیم با این پدیده آشنایی دارند. درواقع یک گزارش تخمین می‌زند بازی‌های خریداری‌ شده‌ای به ارزش ۱۹ میلیارد دلار هرگز روی این پلتفرم اجرا نشده‌اند.

با انتشار بازی‌های زیاد، نمی‌توان وقت کافی برای تجربه تمامی آنان پیدا کرد، اما هرکدام هیاهوی مخصوص خود را دارند و درنتیجه تجربه نکردن آن‌ها دشوار می‌شود. پس، بازیکنان بازی‌هایی می‌خرند که هرگز آن‌ها را تجربه نمی‌کنند. برای مثال Shadow of the Erdtree، بسته الحاقی Elden Ring را در نظر بگیرید. هایپ پیرامون این اثر به‌حدی زیاد بود که افراد زیادی تصمیم گرفتند برای اولین‌بار یک ساخته از فرام سافتور را تجربه کنند؛ اما آن‌ها به‌سرعت متوجه شدند این بازی برایشان بیش‌از حد دشوار است.

ماجراجویی در بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی الدن رینگ

رسانه PCGamesN مدعی شده است کاربران استیم بازی‌هایی به ارزش ۱.۹ میلیارد دلار دارند که حتی یک بار هم اجرا نشده است. باتوجه‌به ۳۴ میلیون کاربر استیم درسراسر‌جهان، اگر اکانت‌های خصوصی را هم در این آمار لحاظ کنیم، این عدد به ۱۹ میلیارد دلار می‌رسد.

شاید یک دلیل برای این حد از آثار تجربه‌نشده، میزان محتوای ویدیوگیم‌های جدید است. با طولانی‌تر شدن بازی‌های جدید، تکمیل آن‌ها امری چالش‌برانگیز است. همچنین بازیکنان مشغول تجربه آثار لایوسرویس هستند. درنتیجه، بازیکنان حتی با خریداری آثار جدید، سراغ بازی‌های محبوب خود می‌روند. پلتفرم استیم هم همیشه تخفیف‌های جدیدی دارد؛ پس این امر هم مشوق دیگری برای خرید آثار جدید توسط بازیکنان است.

بیشتر بخوانید  قیمت بازی Concord مشابه Helldivers 2 خواهد بود

اخبار مرتبط