پیوستن بازی FIFA 23 به سرویس EA Play و ایکس باکس گیم پس آلتیمیت

اشتراک گذاری

هفته دیگر بازی FIFA 23 دردسترس کاربران دو سرویس EA Play و ایکس باکس گیم پس آلتیمیت قرار می‌گیرد.

با اینکه قرار است شرکت الکترونیک آرتز سرور بازی‌های قدیمی‌تر مجموعه فیفا شامل فیفا ۱۸ تا فیفا ۲۱ را ببندد، اما این ناشر خبر خوشی هم برای کاربران دارد. با تایید این شرکت، بازی FIFA 23 در روز ۲۶ اردیبهشت (۱۶ می) برای کاربران سرویس EA Play و طبیعتا گیم پس آلتیمیت دردسترس قرار خواهد گرفت.

گفتنی است برای افرادی که قصد دریافت تمامی اچیومنت‌های فیفا ۲۳ را دارند، این کار مقداری سخت به‌نظر می‌رسد و جمع‌آوری تمامی آن‌ها بین ۸۰ تا ۱۰۰ ساعت به طول خواهد انجامید. این بازی چندین اچیومنت آنلاین برای بخش ولتا (فوتبال خیابانی)، Pro Clubs و فیفا آلتیمیت تیم دارد. اما به قول تد لاسو که درکنار باشگاه AFC Richmond در بازی حضور دارد: «پذیرفتن یک چالش خیلی شبیه اسب سواری است؛ مگر نه؟ اگر هنگام انجام آن احساس راحتی می‌کنید، احتمالا دارید آن را اشتباه انجام می‌دهید».

آیا شما از این فرصت استفاده خواهید کرد و بازی FIFA 23 را ازطریق یکی از دو سرویس نام‌برده دانلود خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید  ساخت بازی Avatar: Frontiers of Pandora به پایان رسید

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

منتظر سریال Arkham Asylum نباشید

رسانه ورایتی گزارش داد که سریال Arkham Asylum شبکه مکس لغو شده است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال Arkham Asylum