پیوستن بازیگر Maze Runner به سریال فرمول یکی نتفلیکس براساس آیرتون سنا

اشتراک گذاری

اولین بازیگر سریال آیرتون سنا، قهرمان فقید و سابق فرمول یک که توسط نتفلیکس ساخته می‌شود، مشخص و اعلام شده است.

نتفلیکس در حال ساخت سریالی محدود براساس زندگی آیرتون سنا، قهرمان فقید و سابق فرمول یک است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این سریال مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که کایا اسکودلاریو پس از توافق با نتفلیکس قرار است در سریال Senna به ایفای نقش بپردازد. مادر اسکودلاریو برزیلی و از شهر سائو پائولو است و او قرار است یک نقش داستانی و خیالی را در سریال بازی کند. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال سنا در برزیل و آرژانتین انجام خواهد شد.

کایا اسکودلاریو بیشتر برای بازی در سه‌گانه فیلم Maze Runner، فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales، فیلم Crawl، فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City، فیلم The King’s Daughter، فیلم Wuthering Heights، فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile، سریال Skins و سریال Spinning Out شناخته می‌شود که اخیرا او در سریال The Gentlemen یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرده است.

سریال Senna در ۶ قسمت تولید خواهد شد که به داستان آیرتون سنا در مسیر قهرمانی سه دوره فرمول یک تا غلبه بر شادی‌ها و غم‌ها تا بررسی شخصیت و روابط او خواهد پرداخت. نقطه شروع سریال آغاز دوران حرفه‌ای اتومبیلرانی او خواهد بود؛ زمانی‌که سنا از برزیل به انگلستان برای رقابت در فرمول یک نقل مکان کرد تا اینکه او در تصادفی غم‌انگیز و دلخراش در پیست ایمولا ایتالیا در جریان مسابقه جایزه بزرگ سن مارینو جان خود را از دست داد و جامعه مسابقات قهرمانی فرمول یک را شوکه و عزادار کرد.

بیشتر بخوانید  بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine در یک فیلم کمدی جدید بازی می‌کند

سریال Senna توسط استودیوی برزیلی Gullane تولید خواهد شد و خانواده سنا روی ساخت سریال نظارت خواهند داشت. کایا اسکودلاریو در بیانیه منتشر شده گفت: «از آنجایی‌که نیمی از من برزیلی بوده، همیشه رویای من حضور و کار در یک پروژه برزیلی بوده است. همکاری در پروژه‌ای که داستان آیرتون را روایت می‌کند، یک افتخار ملی است که برای مردم برزیل و سراسر جهان اهمیت و ارزش زیادی دارد. این یک مسئولیت بزرگ است و من برای حضور و رفتن به این ماجراجویی بسیار هیجان‌زده هستم.»

اخبار مرتبط