پیوستن بازیگر و کارگردان The Wire به فصل جدید سریال Daredevil

اشتراک گذاری

به‌تازگی مارول استودیو بازیگر و کارگردان جدیدی برای سریال Daredevil: Born Again استخدام کرده است که سابقه تلویزیونی قابل توجهی دارد.

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳) | به ترتیب زمان پخش

مدتی است که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Daredevil: Born Again با مشکل اعتصاب نویسندگان به شکل موقتی متوقف شده و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر و کارگردان جدیدی در این سریال مشخص شده است. کلارک جانسون به‌تازگی پس از توافق با مارول استودیو به فصل جدید سریال Daredevil اضافه شده است. او قرار است به‌عنوان بازیگر و کارگردان چند قسمت از این سریال در سریال Daredevil: Born Again نقش داشته باشد. اگرچه اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما ظاهرا جانسون نقش شخصیتی به‌نام چری را بر عهده دارد.

کلارک جانسون سابقه حضور به‌عنوان بازیگر و کارگردان در آثاری چون سریال The Wire، سریال The Shield، سریال Evil، سریال Mayor of Kingstown، سریال لوک کیج، سریال Black Sails، سریال Bosch، سریال Homeland و سریال مردگان متحرک حضور داشته است. جفری ناچمانوفبا سابقه کارگردانی سریال Lovecraft Country، سریال Homeland و فیلم Replicas دیگر کارگردانی است که به سریال Daredevil: Born Again اضافه شده است.

مت کرمن و کریس ارد، نویسندگان سریال Covert Affairs، سریال Containment و سریال The Brave به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال دردویل حضور دارند. مایکل کوئستا، کارگردان قسمت آزمایشی سریال Dexter و سریال Homeland وظیفه کارگردانی قسمت اول سریال Daredevil: Born Again را بر عهده دارد و احتمال دارد قسمت‌های بیشتری از این سریال را نیز کارگردانی کند.

بیشتر بخوانید  دنزل واشینگتن نقش هانیبال را در فیلم جدید کارگردان The Equalizer بازی می‌کند

چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین، جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندریان هالت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان و مایکل گستن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اخبار مرتبط