پوستر Deadpool 3 احتمالا حضور شخصیت دیگری از X-Men را در فیلم تایید می‌کند

اشتراک گذاری

به‌تازگی پوستر هنری و تبلیغاتی جدیدی از فیلم Deadpool 3 منتشر شده است که ظاهرا به حضور شخصیت دیگری در این فیلم اشاره دارد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 همچنان در جریان است و در این فیلم قرار است شاهد حضور کوتاه شخصیت‌های زیادی از مجموعه ایکس من و مارول باشیم و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر تبلیغاتی جدیدی از فیلم ددپول 3 منتشر شده است. مجله توتال فیلم پوستر هنری و تبلیغاتی جدیدی از این فیلم به مناسبت سال نو میلادی منتشر کرده است که در این پوستر شاهد حضور ددپول و ولورین هستیم. در ادامه می‌توانید پوستر جدید فیلم Deadpool 3 را مشاهده کنید:

ادامه خبر ممکن است بخشی از داستان فیلم Deadpool 3 را فاش کند.

بااین‌حال، با یک دقت در این پوستر می‌توان شخصیت دیگری را هم مشاهده کرد که پیش از آن حضورش در فیلم Deadpool 3 تایید نشده بود. هویت این شخصیت در حال حاضر مشخص نیست، اما احتمال دارد او شخصیت وارن ورثینگتن سوم ملقب به انجل/آرچل باشد. بن فاستر در فیلم X-Men: The Last Stand و بن هاردی در فیلم X-Men: Apocalypse نقش این شخصیت را بازی کرده بودند. بااین‌حال حضور این شخصیت در فیلم Deadpool 3 هنوز مشخص نیست و در صورت حضور باید دید کدام نسخه از آن در فیلم حضور خواهد داشت.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید  نویسنده ریبوت فیلم The Rocketeer دیزنی انتخاب شد

فیلم Deadpool 3 برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم ددپول 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 3 را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

اخبار مرتبط