پوستر فیلم The Bikeriders؛ قانون‌شکنی تام هاردی

اشتراک گذاری

شرکت فوکس فیچرز پوستر جدیدی از فیلم The Bikeriders را منتشر کرد که تام هاردی را درکنار دیگر اعضای باشگاه موتورسواری نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Focus Features پوستر جدیدی از فیلم درام The Bikeriders (موتورسواران) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این پوستر آستین باتلر، تام هاردی و جودی کومر را نشان می‌دهد که به‌همراه دیگر اعضای باشگاه موتورسواری رهسپار خانه می‌شوند. فیلم موتورسواران در ابتدا برای اکران در ماه دسامبر ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده بود، اما تا تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۳ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۴) به تعویق افتاد.

در خلاصه داستان فیلم The Bikeriders می‌خوانیم: «این اثر زندگی اعضای یک باشگاه موتورسواری را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد که در طول یک دهه از محل تجمع افراد ناشناس محلی به یک باند فاسد بدل می‌شود و شیوه‌ زندگی منحصربه‌فرد اعضای اصلی را تهدید می‌کند». این فیلم با الهام از یک کتاب عکاسی با همین نام نوشته دنی لیون ساخته شده است و داستانی بدیع از ظهور یک باشگاه موتورسواری خیالی در ایالت‌های میانی آمریکا را روایت می‌کند.

تام هاردی، بازیگر فیلم Venom (ونوم)، جودی کومر، بازیگر سریال Killing Eve (کشتن ایو)، آستین باتلر، بازیگر فیلم Elvis (الویس)، نورمن ریدس، بازیگر سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، مایکل شنون، بازیگر فیلم Revolutionary Road (جاده انقلابی)، بوید هالبروک، بازیگر فیلم Logan (لوگان)، توبی والاس، بازیگر سریال The Society (جامعه)، کارل گلاسمن، بازیگر فیلم The Neon Demon (شیطان نئونی)، مایک فست، بازیگر فیلم West Side Story (داستان وست ساید) و دیمون هریمن، بازیگر سریال Justified (موجه) در این فیلم بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید  ملاقات دوباره شخصیت‌های محبوب Star Wars Rebels در تصویر جدید سریال Ahsoka

جف نیکولز، کارگردان فیلم Loving (عاشقانه) وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم The Bikeriders را برعهده داشت. فیلم موتورسواران همکاری دیگری را برای مایکل شنون و جف نیکولز رقم می‌زند که قبلا در تولید فیلم Take Shelter (پناه بگیر) مشارکت داشتند. فرد برگر، سم هنسون، دیوید کرن، یاریو میلچان و مایکل شفر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و آرنون میلچان، کی‌یرکه پانیسینک و دونالد اسپارکس به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان