پلی استیشن قصد دارد بازی‌های خلاقانه‌تری را در آینده منتشر کند

اشتراک گذاری

پلی استیشن به‌دنبال دور شدن از فرمول فعلی خود است و قصد دارد بازی‌های خلاقانه‌تری را در آینده منتشر کند.

پس از بازنشسته شدن جیم رایان، شاهد تغییر در رهبری پلی استیشن بودیم. دو مدیرعامل مشترک به نام‌های هرمن هالست و هیداکی نیشینو جایگزین او شدند که قول انتشار بازی‌های خلاقانه و باورنکردنی بیشتری را برای پلی استیشن داده‌اند.

سونی در چند سال گذشته تمایلی به آزمایش چیزهای جدید نداشته است؛ بنابراین، خلاقیت و نوآوری تا حدودی کاهش یافته و همین موضوع نیز ابتکار عمل را بیش‌ازپیش مورد استقبال قرار داده است. پس از تصدی این دفتر، مدیران عامل پلی استیشن نامه مشترکی را در مورد آینده این شرکت منتشر کردند.

آن‌ها می‌گویند که برای تولید بازی‌های عالی و مدیریت سود بر این اساس، ساختارها باید مورد بازبینی قرار بگیرند و در صورت نیاز اصلاح شوند. آن‌ها همچنین خاطرنشان کردند که بازی و داستان‌سرایی به‌عنوان دو اصل اساسی باقی خواهند ماند.

همان‌طور که مردم راه‌های جدیدی برای بیان داستان‌ها پیدا می‌کنند، سونی بر خلاقیت بیشتر تمرکز خواهد کرد تا بازیکنان را تا حد ممکن درگیر کند و پلی استیشن ۵ را به «بهترین مکان برای بازی کردن» تبدیل سازد. مدیران جدید پلی استیشن در پیامی مشترک گفتند:

«ما معتقدیم که باید یک قدم به عقب برداریم و با طراحی مجدد ساختارها به جلو حرکت کنیم تا درنهایت بتوانیم تجارب شگفت‌انگیزی را به کاربران‌مان ارائه دهیم.» این موضوع برای بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی بسیار مهم است؛ زیرا آن‌ها شاهد کاهش شدید سود در سال مالی اخیر بودند.

با عدم دستیابی پلی استیشن ۵ به حد فروش مورد انتظار، سونی ۱۰ میلیارد دلار ضرر کرد. این امر همچنین منجر به اخراج‌های مختلف و حتی بسته شدن استودیوی پلی استیشن لندن شد. به هر حال، در آینده می‌توانیم انتظار تغییر استراتژی گسترده‌ای را در برنامه‌های پلی استیشن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید  پایان پشتیبانی از بازی Dead Cells پس از پنج سال

این امر می‌تواند بدان معنا باشد که پروژه‌های کوچکی مانند Astro Bot بیشتر توسعه خواهند یافت. مدیران عامل جدید همچنین تاکید کردند که پورت بازی‌ها برای پی‌سی باید سرعت بیشتری بگیرد. بسیاری از استودیوهای سونی به‌تازگی کار روی پروژه‌های بعدی خود را آغاز کرده‌اند؛ بنابراین اکنون زمان خوبی برای ایجاد تغییرات است. امیدواریم رهبری جدید در آینده برای پلی استیشن سودمند باشد.

نظر شما کاربران گیم طور در این‌باره چیست؟ لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

اخبار مرتبط