پلی استیشن بازی نقش‌آفرینی مشابه Skyrim می‌سازد

اشتراک گذاری

پلی استیشن با همکاری استودیو Shadowfall روی یک بازی نقش‌آفرینی مشابه اسکایریم کار می‌کند.

سونی با یک شبکه از استودیوهای شریک باسابقه همکاری می‌کند که توسعه بازی‌های موفقی را در کارنامه دارند. پلی استیشن اخیرا برای تولید بازی جدیدی با استودیو Shadowfall دست همکاری داد. این استودیو مستقر در ترکیه روی یک بازی نقش‌آفرینی مشابه The Elder Scrolls V: Skyrim با اسم رمز Project Daeron کار می‌کند. پلی استیشن هرگز اقدام به توسعه اثری نقش‌آفرینی مثل اسکایریم نکرده است؛ بنابراین این می‌تواند شروع یک مسیر تازه باشد.

ظاهرا بازی در دست توسعه استودیو شدوفال یک تجربه کو-آپ براساس اسطوره‌های ترک است که از یک سیستم مبارزه ترکیبی و یک سیستم ساخت‌وساز منحصربه‌فرد مبتنی‌بر جادو برخوردار خواهد بود. این سیستم مبارزه امکان استفاده همزمان و جداگانه از توانایی‌های جادویی و مبارزات تن‌به‌تن در نبردها را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد؛ درحالی‌که سیستم ساخت‌وساز گیمرها را قادر به ساختن طلسم‌های مختلفی برای افزایش مهارت‌های قابل استفاده می‌کند.

تمرکز Project Daeron روی اساطیر ترک نیز بسیار جالب به‌نظر می‌رسد؛ چراکه تمرکز صنعت بازی در سال‌های اخیر بر اساطیر یونان و اسکاندیناوی معطوف شده بود. گفته می‌شود که این بازی گیم‌پلی منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد که از روایت قهرمان-محور متداول فاصله می‌گیرد و یک شخصیت شرور را به‌عنوان قهرمان داستان معرفی می‌کند.

استودیو شدوفال می‌گوید که این بازی مملو از تغییرات و پیچش‌های داستانی غیرمنتظره است که شامل رویارویی با شمن‌ها و حتی الهه‌ها می‌شود که احتمالا همان باس‌ها خواهند بود. نظر به اینکه این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، انتظار نمی‌رود که به این زودی‌ها معرفی شود. بااین‌حال Project Daeron احتمالا در یکی از رویدادهای مربوط‌به شرکای پلی استیشن رونمایی خواهد شد، اما طرفدارها نباید منتظر تجربه این بازی در آینده نزدیک باشند.

بیشتر بخوانید  احتمال برگزاری شوکیس جدید پلی استیشن قبل از مراسم E3

اخبار مرتبط