پروژه جدید دیوید لینچ به‌زودی معرفی می‌شود

اشتراک گذاری

دیوید لینچ، فیلم‌ساز تحسین‌شده یک ویدیوی مرموز را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که قرار است به‌زودی از پروژه جدید خود رونمایی کند.

دیوید لینچ در جدیدترین ویدیویی که از خود منتشر کرد، گفت: «خانم‌ها و آقایان، اتفاقی در راه است. برای شما تا ببینید و بشنوید. در ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) از راه خواهد رسید.» تقریباً دو دهه از زمانی‌که آخرین فیلم بلند دیوید لینچ منتشر شد، می‌گذرد. بااین‌حال اکنون مشخص نیست که پروژه جدید او قرار است یک فیلم یا یک سریال باشد.

آخرین فیلم بلند او Inland Empire نام داشت که در سال 2006 منتشر شد و اثری هیجانی-روانشناختی با بازی لورا درن بود. علاوه‌بر‌این، لینچ اخیراً ابراز امیدواری کرده است که در آینده، انیمیشن بلند خود را که مدت‌ها به تأخیر افتاده بود، بسازد؛ اگرچه ساخت این پروژه قبلاً توسط نتفلیکس رد شد و دیوید لینچ برای تکمیل آن به‌دنبال حامی مالی جدیدی می‌گردد.

در سال 1984، لینچ یک اقتباس سینمایی از رمان Dune اثر فرانک هربرت را کارگردانی کرد که کایل مک لاکلان نقش پل آتریدس را در این فیلم بازی کرد. فیلم تل‌ماسه لینچ نتوانست نظر مثبت منتقدان و طرفداران را جلب کند و به یک شکست تبدیل شد. وقتی اولین قسمت از ریبوت Dune به کارگردانی دنی ویلنوو منتشر شد، لینچ اعتراف کرد که علاقه‌ای به تماشای آن ندارد.

بیشتر بخوانید  بازگشت بازیگران و نویسندگان فیلم‌های ددپول در Deadpool 3 با بازی رایان رینولدز

اخبار مرتبط