پایان یافتن توسعه ریمیک System Shock

اشتراک گذاری

با اعلام استودیو نایت‌دایو، توسعه ریمیک System Shock به پایان رسیده است.

استودیو نایت‌دایو، سازنده بازسازی System Shock در خبری رسمی تایید کرد که روند توسعه این بازی به اتمام رسیده است. شرکت ناشر Plaion این ریمیک را در تاریخ ۹ خرداد (۳۰ می) ازطریق سه فروشگاه استیم، GOG و اپیک گیمز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. نسخه کنسولی این ریمیک نیز در دست توسعه قرار دارد و در آینده عرضه خواهد شد. بازسازی System Shock براساس نسخه اصلی این سری که در سال ۱۹۹۴ توسط استودیوی LookingGlass Technologies عرضه شد، توسعه یافته است.

داستان این بازی در پایگاه سیاتل اتفاق می‌افتد که توسط هوش مصنوعی قدرتمندی به نام SHODAN اداره می‌شود. درنهایت، SHODAN تبدیل به یک عنصر شرارت‌آمیز خواهد شد و شروع به قتل عام همه افراد پایگاه می‌کند. در ادامه افراد به قتل رسیده تبدیل به موجوداتی جهش‌یافته و ترسناک می‌شوند. حال بازیکنان باید در نقش یک هکر به دام افتاده در این ایستگاه، از انواع سلاح، قدرت هک و سایر مهارت‌ها استفاده کنند تا بتوانند جان خود را نجات دهند.

ریمیک System Shock شامل تصاویری کاملا بازسازی شده با کیفیت HD به همراه رابط کاربری مدرن، مناطق، موسیقی و دشمنان جدید خواهد بود. سیستم هک نیز تغییرات زیادی داشته و یک سیستم قطع عضو جدید برای تکه‌تکه کردن دشمنان به بازی اضافه شده است. همچنین تری برسیوس برای صداگذاری مجدد SHODAN با استودیو نایت‌دایو همکاری داشته است. بازسازی System Shock برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه بوده و در زمانی دیگر عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  نیم نگاه آنلاین و آفلاین بازی EA FC 24 | چقدر عوض شده؟

شما می‌توانید نظرهای خود را پیرامون ریمیک System Shock با ما در میان بگذارید.

اخبار مرتبط

منتظر بازی‌های جدید ارباب حلقه ها باشید
اخبار بازی

منتظر بازی‌های جدید ارباب حلقه ها باشید

مدیرعامل امبریسر فری‌گروپ تایید کرد که به‌زودی بازی‌های جدیدی از مجموعه ارباب حلقه‌ها از راه می‌رسند. لی گینچارد، مدیرعامل Embracer Freegroup اخیرا در مصاحبه جدیدی